wtorek, 9 maja 2017

Każda okazja jest dobra na PATCHWORK

Dzień dobry Wszystkim :))) 
   Każda okazja jest dobra aby podarować własnoręcznie zrobiony prezent . Lubię robić prezenty bardzo bardzo a jak jeszcze dla osoby którą  się lubi  no to uwierzcie lub nie - robi się samo, a później człowiek doświadcza tyle radości -takiej prawdziwej i to też jest najlepsze . Dlatego jak to mówią mała rzecz a cieszy :)) Ja lubię szyć dla bliskich poduchy takie duże  puchate  - gęsto  pikowane no i oczywiście patchworkowe takie, żeby  po całym dniu tak się wtulić w coś kolorowego i miękkiego do snu. Poduchy  cieszą się dużą popularnością .
( niestety ja takowej jeszcze się dorobiłam :)  Mój tato zażyczył sobie drugiej na zmianę bo na innej spać już nie zamierza i mama szybko tą poszewkę musiała uprać i wysuszyć ,bo rady  z nim  innej nie było ...no a mi wiadomo miód na serce .  Kto chętny  ? Zapraszam ;-)) 
















Serdeczności ślę ;)))

2 komentarze:

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...