wtorek, 18 kwietnia 2017

Hello I'm HOME

Dzień dobry wszystkim ;)) Jestem już w domu ...można powiedzieć,że wróciłam ...z dalekiej podróży. Nie znaczy to ze przez ten czas nie szyłam wcale ,wręcz przeciwnie . Szycie i tworzenie przy nadmiarze obowiązków i oczekiwań zewsząd nie jest niestety przyjemnością samą w sobie . Obarczone jest olbrzymim ciężarem ...niewyobrażalnie olbrzymim dla kogoś wrażliwego . Mimo iż na wrażliwą babkę nie wyglądam to zapewniam taką jestem jak tysiące z Was moje drogie matki polki perfekcyjne na każdym polu etapie egzystencji. Więc mówię dość ...dość wszystkim życzliwym radom , dość pseudo artystom podrabiaczom , dość wyścigom kto szybciej od kogo skopiuje i sprzeda , dość fałszywym zachwytom ...bądźmy szczerzy ...tak do bólu , wtedy żyje się lżej . Nabywając nowy przestronny dom nabyłam nie tylko dodatkową górę obowiązków , nabyłam nowe relacje z otoczeniem , ludźmi , które nie zawsze są dobre same w sobie ...niestety są też toksyczne i przyszło mi się  z nimi zmierzyć . Nie lubię konfrontacji i nie wynurzam się wszędzie ze swoim zdaniem , nie narzucam się innym i szanuję wszystkich niezależnie od wykształcenia , statusu etc. ...no  ale to tak nie działa w drugą  stronę . Uporałam się z tym szarym  dla mnie czasem  i mogę dziś powiedzieć ...jestem w domu ...u siebie ...jest mi dobrze i mam nadzieję że w tym miejscu nadal będę mogła się dzielić moją pasją jaką jest patchwork ZAPRASZAM  I'm back .


5 komentarzy:

  1. najważniejsze to znaleźć swój kawałek świata i zagospodarować go tak, żeby było dobrze i bezpiecznie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :)) no i najważniejsze robić swoje nie bacząc na innych ...chociaż trudne to jest jak diabli ;-)) Pozdrawiam serdecznie;-)

      Usuń
  2. Śliczna królisia z wiosennymi kwiatkami :-)

    P.S. Nie daj się! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być nieprzyjemnie :-( Współczuję :-( Jednocześnie dobrze, że "jesteś już u siebie". Teraz już powinno być tylko lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...