czwartek, 25 lutego 2016

*LOT BALONEM * maluszkowy patchwork chłopięcy .

Narzutę z balonem  szyłam już jakiś czas temu . Dla mojej Drogiej /Kochanej /stałej w sympatii do mej twórczości Pau :)
 Dużo rzeczy już do Paulinki powędrowało ...narzuta to już trzecia!:)) oooo...więc chyba mnie doceniacie i lubicie ...rada jestem bardzo :-)))
  Pamiętacie smoczą narzutę ?  Koncepcja jest taka sama . Jakoś  wcześniej ten szczegół mi umknął ...każda mama ma sentyment do maluszkowych ubranek swoich pociech ( nawet ja chowam te najmniejsze każdego z moich chlopaków w zakamarkach mojej szafy ...tak miło popatrzeć ,..przypomnieć sobie, przytulić poczuć zapach i wszystko wraca ...moim zdaniem macierzyństwo dla kobiety to najpiękniejszy okres z całym jego dobrostanem i nie ...ogólnie rzecz ujmując ...my kobiety wiemy o co chodzi :))) wracając do ubranek ... to Pau zapytała czy takowe możemy użyć do narzuty - wtedy to jest świetna pamiątka . Dla mnie pomysł genialny ...niby dzianiny nie używamy do patchworku ...ale na upartego to wszystko się nadaje ...sekret tkwi moim zdaniem w grubości , wszystkie tkaniny muszą być jednakowo grube a  dzianiny podklejam flizeliną  i wszystko wymiarowo mi się zgadza . Narzuta jest bajecznie kolorowa i energetyczna . Na aplikację użyłam cieniowanych ( troszkę batikowych ) tkanin Northcott- są rewelacyjne .
Kwadraty postanowiłam ułożyć geometrycznie , bo jak już kiedyś Wam wspomniałam , 
   geometria za mną chodzi nieustannie . 
  Inspirują mnie niesamowicie takie narzuty :

         Twist Bargello Quilt Queen Size Customizable
          żródło


  Wogóle świetnie mi się szyło i  życzę sobie więcej takich projektów i  wyrozumiałej współpracy na przyszłość :))) No to dzisiaj zaszalałam z treścią jak nie ja :)) 
Ściskam Was Kochani ...bez Was  dzisiaj mnie tutaj by nie było ;-))) 




       Aplikacja turkusowa wydawała mi się wprost idealna ...ale stanęło że ma być z pomarańczem .  



































   

8 komentarzy:

  1. cudowności :-)
    ach Ty mistrzem jesteś :))

    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I loved :))))Buziaki ;-)

      Usuń
    2. Ja już nie mam słów! Nie potrafię wyrazić swojego zachwytu nad Twoimi dziełami. To jak dobierasz tkaniny-kolor, wzór, to jak układasz w całość, aplikacje, pikowanie- cudowne. Cierpliwość, precyzja i wyczucie. Jesteś moją królową patchworku, zwłaszcza tego dziecięcego.

      Usuń
  2. Nieustannie podziwiam Twoje prace! Są takie optymistycznie i pięknie odszyte. Dopracowane w najmniejszym szczególe.
    Pozdrawiam :) i zgadzam się z Manitą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości!!! Podziwiam bez końca!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczynki za odwiedziny i uznanie i prze serdecznie pozdrawiam Was wszystkie ...buziole:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia Leclercq. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...