środa, 10 lutego 2016

* Koronki zwiewne jak pajęcza sieć *

Od czego by tu zacząć :))) No wiadomo...jestem zarobiona . A jak to określiła pewna urocza osóbka,zarobiona i zaszyta w tym swoim domostwie . I nie ma w tych słowach krzty przesady ...bo ja zwyczajnie należę do osób które nie lubią się nudzić . Nawet jak smażę naleśniki to próbuję robić coś w międzyczasie i bywa że przypalam jeden za drugim ..woops :-)   
  Ale tak na poważnie to pokażę Wam dzisiaj jakie koronkowe arcydzieła wychodzą z pod rąk mojej mamy . Nie mogę patrzeć jak dzierga te swoje wytworki do szuflady - najczęściej.
Nie powiem bo obdarowuje także Nas , a ja to jestem jej największą  fanką ;)) Ale chciałabym aby i ona znalazła nabywców tych cudnych koronek . Jeżeli mielibyśmy chęć na podobne cudowności to śmiało piszcie . Zapraszam także na mój facebookowy profil ... Tych którzy mają niedosyt , jestem tam częściej , względy czysto praktyczno - czasowe  :)Wybaczcie ;-) 










I mój najulubieńszy chodniko - dywan . Jest dość spory . Łatwo się trzepie , pierze , jest cieplutki , milutki . Dla mnie same superlatywy . Naprawdę !:) 










9 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzy Twoja mama, podziwiam bo strasznie dużo "dłubania" przy np. takiej firaneczce.
    Chciałam sobie dodać Ciebie na FB ale wchodzę na Twój profil i nie wyświetla mi się komunikat dodaj znajomego..... może masz profil zastrzeżony?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danielko za wyrazy uznania ...rzeczywiście mama dłubie godzinami te swoje robótki :)) I dziękuję za cenną uwagę dot facebooka . Równie ciepło pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy polubić mnie na facebooku by być na bieżąco z moimi postami :)

      Usuń
  3. No to już wiem, po kim odziedziczyłaś rękodzielniczy talent. Choć technika inna, perfekcja i uroda wytworów ta sama. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękności widzę, że tworzenie cudów to u Was rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepjękne rzeczy i bardzo pracochłonne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe koronki!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...