poniedziałek, 14 grudnia 2015

Podusia * Blue Angel *

Witajcie moi drodzy :)) Przedstawiam podusię z aniołkiem jaką ostatnio uszyłam . Pracy mam moc , uszytych mnóstwo projektów i narzut ...niestety nie mam czasu ich opublikować .Jestem zamknięta w jakiejś czasoprzestrzeni ...w piątek gdy syn wraca z internatu po całym tygodniu nauki staję na stanowisku mama i schodzę dopiero w niedzielę wieczorem . Nieważne w jaki sposób i w jakiej konstelacji zorganizuję sobie czas ... nie zostaje dla mnie nawet minuta . Wierzę, że z czasem będzie lepiej ...oby do przodu :) Uśmiechy przesyłam serdeczne ;-)))










A dla chętnych i niecierpliwych  zapraszam po sowie podusie na Allegro :)




8 komentarzy:

  1. Jejku jejku jaka cudna anielska podusia! Podziwiam , bardzo staranne są Twoje prace.
    Piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danielko :) Pozdrowień moc ślę ;-)))

      Usuń
  2. Świetny Aniołek i w dodatku 3D ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusie są naprawdę urocze, i widać jak mnóstwo czasu zajęły... a jak już poruszyłam kwestię czasu, to życzę Abyś go miała trochę więcej, dla siebie, na chwilowe nicnierobienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czasu by sie przydało dla siebie bardzo :)) dziękuję ;-)

      Usuń
  4. Cuda cuda!!! Śliczne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jak zawsze powiem ... jestem zachwycona!!!!
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...