poniedziałek, 28 grudnia 2015

* Patchwork Only for PRINCESS *

Lubię szyć i nienawidzę zarazem  . Lubię ten stan tworzenia, gdzie jest mi wciąż gorąco a zakupy i lodówka nie są mi potrzebne do niczego . Wściekam się gdy słyszę mamoooo !!! no normalnie często jest mi ciężko i smutno ...bo nie mogę pogodzić wszystkiego , bo nie jestem perfekcyjną mamą , bo przez to moje szycie obiadu nie było a pies czeka na spacer od godziny i w piecu wygasło i lodówka pusta . Nie zawsze wszystko mi się układa a zazwyczaj to wcale   ...często do siebie mówię ...ogarnij się :) Więc ogarniam się co dzień i do przodu ...aby tylko słonko świeciło swym złotym  blaskiem , ptaszki świergoliły nad ranem , zdrówko dopisywało i uśmiech i tego Wam i sobie życzę w nadchodzącym roku  Kochani:)))  
  Dzisiaj przedstawiam projekt tylko dla księżniczek ...cukierkowe kolory , falbanki , tiul i kokardki .
Zapraszam po różowe sny :)))






























































      

7 komentarzy:

  1. No niestety ;) po raz kolejny muszę napisać MISTRZOSTWO!
    Piękne cuda tworzysz. Świetnie dobierasz kolory i widać, że każda rzecz uszyta przez Ciebie jest dopracowana w każdym szczególe.
    Z różu już dawno wyrosłam i za nim nie przepadam ale pogościłabym taki komplecik u siebie w domu. Wałek/cukierek aż się buzia śmieje :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci moja droga Danielko:)))ściskam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Szalejesz ;) Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw!!!!!! Taki dopracowany w każdym szczególiku. Piękny! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny komplet małej Księżniczki! poduchy rewelacja-ten motyl szczególnie! i narzuta widać dopieszczona w każdym calu- falbanki! przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam talent i umiejętności. Prace rewelacyjne!!! Pikowania to istne dzieła sztuki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...