czwartek, 1 stycznia 2015

* Violet Ballerina in Garden Patchwork *

Witajcie moi drodzy :))) Happy new year :-)
   Korzystając z wolnej chwili , odpoczynku od codzienności i moich budrysów spieszę donieść że żyję i szyję . Zaszyłam się na całego , tak lubię te chwile tylko ja i maszyna i radio ...nawet telewizjji już nie oglądam . Udało mi się skończyć duży projekt w roku (już ) ubiegłym ( szybko minął ) . Narzutę zgłosiłam po raz pierwszy na  konkurs organizowany przez CraftFabric i udało mi się zająć trzecie miejsce , gdybyście mieli chęć zobaczenia prac innych uczestników , zapraszam na stronę sklepu CraftFabric.
 Uszycie kompletu zajęło mi blisko miesiąc , najwięcej czasu poświęciłam aplikacji i ręcznie wyszywanym zawijsakom na narzucie , nutki są haftowane na hafciarce , a pikowanki są szyte z wolnej ręki . 
Podusia z baletnicą jest cudna dzięki  baletnicy wyhaftowanej przez Anię :) A podusia wałek została nazwana kiełbaską przez nową  właścicielkę ...dzieci są takie szczere :)
Dziękuję Wszystkim za życzonka i odwiedziny , serdeczności ślę ;-)))) 





















































         

17 komentarzy:

  1. Też lubię ten zestaw: maszyna i radio:) I gratuluję sąsiadce z konkursowego podium:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dziękuję i też szczerze gratuluję ;-)))

      Usuń
  2. kochana to jest cudo!!!fantastyczne...nie mogę się napatrzeć.kolory bajeczne i całość cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie zajęłaś 1 miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam i nadal trwam w zachwycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to fajnie dziewczynki że zawsze mogę liczyć na waszą przychylność , thank you very much:)))

      Usuń
  5. Piękne prace!Gratulacje :-)I Szczesliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Zresztą ... jakzawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi jak zawsze zresztą ...dziękuję za odwiedzinki ;-))

      Usuń
  7. o rany jaki cudowny zestaw... oczy trudno oderwać!
    Kochana Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję i również szczęśliwego i bogatego we wszystko :)))

      Usuń
  8. To jest piękne:))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego naj Aniu ...serdeczności ślę:)))

      Usuń
  9. Po nitce do kłębka...
    Oglądałam konkursowe prace w craftfabric zachwycona kołderką i tak trafiłam na Twojego bloga :)
    Piękne rzeczy szyjesz, muszę tu częściej zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  10. ...magiczny zestaw, co za precyzja...i te firaneczki na poduszce, ach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Many shades of violet, lovely quilts.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeglądam właśnie Twoje prace i nie mogę wyjść z podziwu co do detali! Wszystkie Twoje prace niezależnie od wielkości są tak dopracowane! Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...