czwartek, 6 listopada 2014

*Tuli SOWA Jędrusiowa *

Pewnego dnia będąc na zakupach , synek wypatrzył sowę , taką szmacianą ( nawet nie brzydką ) made in china . Wziął w łapki , spojrzał jej głęboko w oczy i już nie chciał oddać ...myślę sobie ...rany Julek przecież  szyję  podobne sowy dla dzieci. Tamtego dnia powzięłam postanowienie uszycia takowj dla Jędrka . Wyczekał się trochę biedaczek , ale  za to codzienie ją przytula i mnie rozczula , pokazuje oczka , ciągnie za uszy i ujeżdża jak konia ...sowa wszystko dzielnie znosi ze stoickim spokojem , a ja mam możność zobaczenia jak dzieci testują moje poduszki .Sowa nie ma jeszcze żadnych obrażeń , więc test na wytrzymałość przeszła pomyślnie ...uff :)
 Kiedyś ktoś mnie zapytał czy uszyłam patchwork dla siebie ...patchwork jeszcze nie , ale sowę już mam ..ha :) A wiecie dlaczego nie mam jeszcze swojej kapy ? no coż ... odpowiedź  jest banalnie prosta , nie  z braku czasu ,ale z braku zdecydowania się na jeden wzór .
Jestem jak każda kobieta w kwestii koloru i fasonu bardzo niezdecydowana , ot co :))
Kiedyś sobie uszyję taką tęczową ...o ile  mi się nie zmieni, nigdy nie wiadomo , może zakocham się w bieli .
  Prze serdecznie Was pozdrawiam ;-)))



   























    

9 komentarzy:

  1. Sowy piękne ale Jędrula jaki już duży! Niesamowite jak dzieci szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację , jak ten czas szybko leci :)) dopiero co się urodził a już ma 15 miesięcy i broi za trzech :))

      Usuń
  2. sowy genialne!!! a jaki Jędruś słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Świetna sowa. Synuś to już całkiem duży chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze to rozumiem:) Wyszywam, wyszywam a dla siebie niewiele, bo w sumie nie wiem co wybrać.
    Ale może łatwiej Ci przyjdzie wybranie wzoru igielnika (albo chociaż koloru). Daj znać;)
    Chłopak Ci rośnie:)
    Sowa extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam przypadkiem, ale z wielką przyjemnością zostanę i będę podziwiać Twoje piękne prace!! Sowa super, a najlepszym dowodem jest uśmiech synka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...