środa, 1 października 2014

* Słoneczne reggae * narzuta na prezent ślubny.

Narzuta w stylu reggae w trzech podstawowych kolorach .Ciepła , energetyczna , dla mnie samej była zaskoczeniem , bo to troszkę nie moje klimaty . Szyłam ją jeszcze będąc w dwupaku :)
 Dostałam mnóstwo wytycznych , zdjęć ,opisów , ciepłych słów , wszystko jak na tacy ...nic tylko szyć .
 No właśnie i tutaj była ta trudność szyć dla bliskich komuś osób w prezencie na najważniejsze wydarzenie w życiu ...na ślub . Bardzo się bałam, że nie podołam ,że nie spełnię oczekiwań ,bo projekt był nietypowy ,  ale myślę że sie udało . Dzisiaj końcowego efektu nie pokażę , dzisiaj przedstawiam etapy projektu . Zapraszam :)
 Najpierw dopasowanie kolorystyczne w kolorach tęczy .


Przymiarki do aplikacji .


A najtrudniej to mi było pociachać te wszystkie pięknie zszyte kwadraty ...myślę sobie ...jak sie machnę to chyba popełnię nie powiem co :)


Jakoś się udało ...ufff.


Aplikacje wyszywałam ręcznie .




Zszyta i gotowa do spinania.






Kanapkowanie zakończone ...można pikować. 



A efekt tej pracy następym razem Wam przedstawię i potrzymam Was troszkę  w niepewności. Zobaczycie jak pikowanie zmienia narzutę . Pozdrowionka cieplusieńkie ślę.
Dzięki piękne za odwiedziny;-)
MaAteria   
   

6 komentarzy:

  1. Bardzo piękne - jak zresztą wszystko co robisz. Jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowo moja. Nie dość, że zdolna, cierpliwa to jeszcze odważna. W życiu bym nie pociachała tych kwadratów, ze strachu, że coś pójdzie nie tak. Narzuta zapowiada się na inną, niż do tej pory robiłaś, ale są Twoje ptaszki. Wiem, że piękna będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego. Nie każ nam za długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ serca i pracy włożyłaś Agnieszko w tę narzutę:) Młodej parze na pewno się spodoba podarunek . Prześliczna jest !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...