środa, 8 października 2014

*Przesyłam trochę słońca w stylu reggae *

Przesyłam trochę słońca w stylu reggae , mimi iż ostatnio mamy go pod dostatkiem to słońca nigdy za wiele :) Dalszy ciąg słonecznej narzuty . Pikowanie to nie lada wyzwanie dla rąk , robię to na zwykłej maszynie , szarpię się z narzutą pod jej ramieniem , po całym dniu ręce troszkę odpadają , ale co tam efekt pikownia zawsze bardzo mi się podoba ...i nigdy nie mam dosyć głaskania tej złożonej faktury ...takie skrzywienie :) bo chyba nie choroba ? Pikuję tak jak mi pozwala na to fantazja i maszyna ( nic nie rysuję ) ...ech marzy mi się kombajn do pikowania z wolnym ramieniem ...może kiedyś , jak się tak mocno marzy to musi się spełnić . Miłego oglądania . Pozdrowionka cieplutkie ślę na tydzień cały :))
























9 komentarzy:

  1. Wyszło Ci cudownie. Jakie kolory. Napracowałaś się bardzo - widać to na zbliżeniach - podziwiam Cię
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Nieźle się napracowałaś. Pikowałaś ze specjalną stopką czy może zupełnie bez stopki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam pikowanie! Niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...