wtorek, 21 października 2014

Aniołkowe podusie *NOWE *

 Jesienny nastrój też mi się chyba udziela ...tak jakoś nic mi się nie chce , nie żeby szyć mi się odechciało, co to, to nie :) ale wielu innych rzeczy już tak , więc wybaczcie mi proszę że nie zawsze udaje mi się Wszystkich odwiedzić na  blogach ... podglądam , poczytuję nocami zaległości , pośmieję się czasem i tak fajnie dzielić z Wami pasję i  tak miło jak Wy dzielicie się okruchami swojego życia. Bardzo Wam dziękuję za  komentarze i uznanie , buziole wielkie ślę   :))) 
 A teraz przedstawię jeszcze moje nowe podusie i zmykam do obowiązków :) 
ps. wolne terminy na realizację narzut mam dopiero na luty , więc jeżeli komuś bardzo się spieszy to  przepraszam najmocniej :) 






















              

7 komentarzy:

  1. cudowne ! świetny pomysł no i wykonanie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne poduchy!!!napatrzec sie nie moge.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!!! to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu trwam w zachwycie.
    Twoja największa fanka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ kolorowo u Ciebie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...