wtorek, 8 lipca 2014

* Dziergane multikolorowe kocyki by my mum *

Kłaniam sie nisko w moich progach :) Witajcie ;-))
Chciałoby sie powiedzieć ahoj! mamy  wszak wakacje i sezon urlopowo-wyjazdowy w pełni . Zapewne wypoczywacie na słonecznych plażach , spacerujecie lub delektujecie się zielenią i soczystością ogrodu :)
 A ja ? Wiadomo ...wiaderko i foremki to na dzisiaj moje podstawowe  narzędzie pracy , z zapałem robię synkowi babki z piasku a on z zapałem i uporczywością robi  "i ma" ( nie ma ) .I wesoło jest ;-) Na wakacje wybieramy się dopiero  w sierpniu . 
  Dzisiaj natomiast  przedstawiam małe rękodzieła mojej mamy . Nie była przekonana do takiej formy - dziecięcej właśnie - czyli mnie najbliższej ,ale dała się namówić i jak dla mnie bomba , bo  jeden  kocyk jak wiadomo należy do mnie :) Nie za mały i nie za  duży , dla mnie w sam raz tzn.dla moich wymagań matczynych  . W sam raz na poobiednią drzemkę lub narzutkę do wózka , tak lubię  na niego patrzeć i na Jędrka też oczywiście , taka impresja , co wynagradza mi niedosyt moich szmatek .
Dla chętnych do kupienia na Allegro . Serdecznie zapraszam .   



















                            






Pozdrowienia słoneczne ślę :)))   

13 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle pięknie - kolorowo , pastelowo - tak lubię :)
    Wiadomo po kim jesteś taka utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne :)) no tak ...nie ma co kryć talent po kimś się ma , troszkę po babci , mamie i chyba od Boga troszkę też ;)))

      Usuń
  2. Ale piękne! Żałuję, że dla mojej malutkiej kocyków mam aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Nawet na zdjęciu cieszą a cóż dopiero namacalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki Kochane dziękuję Wam ...buziole ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ło matko ile to pracy musiało być. Rożowy podbił moje serce ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne ja to nie mam tyle cierpliwości aby tak na kocyk wydziergać coś.... tak długo zazdroszczę wyrwałości <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...