czwartek, 26 września 2013

Jestem permanentnie zakochana :))))

Witajcie moi drodzy po tak długiej przerwie - nieplanowanej zresztą . Myślałam, że wszystko ogarnę jak maleństwo przyjdzie na świat , niestety rzeczywistość jest  rzeczywistością  i poległam rzec można na gruncie blogowym  na krótką chwilkę...
 Koniec ciąży nie należał do łatwych , upałów nie wspominam mile , cały czas szyłam. Starałam się wywiązać z zapisanych terminów a to co dało mi się  stworzyć nie omieszkam  pokazać w niedalekiej przyszłości. Dzidziusiowi nie spieszyło się na świat wcale , myślałam że do końca życia będę chodziła z brzuszkiem .
 Do końca  także nie znałam płci maleństwa  i wcale nie zdziwiłam się gdy usłyszałam słowa męża ... chłopak .
Tak więc mamy czwartego synka :-) Jestem w nim  permanentnie zakochana  .Jeszcze się siebie uczymy.
 Jędruś ma 8 tygodni i  jest rozkosznym bobasem, świata poza nim nie widzę - póki co ... na  maszynę jednak zerkam i tęskno mi troszkę do igły .
  Wszystkich oczekujących na mnie serdecznie przepraszam , nie wiem jeszcze kiedy uda mi się na dobre wrócić do szycia .Jeżeli jednak siądę do maszyny i synuś pozwoli mi coś wyczarować postaram się sukcesywnie pisać . Mam spore zaległości nie tylko w szyciu ale także w odwiedzaniu Waszych zaczarowanych blogowych  światów ... obiecuję się poprawić , tymczasem ściskam serdecznie i chwalę się dzidzią :-)












     

30 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego synka, prześliczny - uszyj sporo czerwonych kokardek :)
    pozdrawiam i zapraszam do zabawy na oba moje blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) bez kokardki z domu nie wychodzimy ..hi..hi :)

      Usuń
  2. Jednak chłopak! Ale jaki! Jaka fryzurka piękna, oj będzie przystojnym mężczyzną. Imię ma cudowne. Gratuluję moja Droga, niech Jędruś rośnie zdrowo i grzecznie i pozwala czasami mamie na szaleństwa przy maszynie. Cieszę się, że jesteś. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Manitko :)) aż mi tak jakoś raźniej , ściskam :)

      Usuń
  3. ale śliczny chłopczyk :D a jakie ma piękne włosy, cudny! :) ogromnie gratuluję i przesyłam Jędrusiowi całuski od mojej 6-miesięcznej Karolci :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i także przesyłamy całuski :))))

      Usuń
  4. Oj ten chłopiec jest słodziak =gratuluję kolejnego mężczyzny pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje serdeczne! Jaki kudłacz uroczy :-)
    Miałam podobnego - w wersji żeńskiej ;-)
    Będziesz Królewną dla swoich Chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :))póki co czuję się troszkę kopciuszkiem :)))

      Usuń
  6. PRZYSTOJNIACZEK! SŁODKI:)
    DUŻO ZDRÓWKA DLA MAMY I SYNUSIA I DLA RESZTY CHŁOPAKÓW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje przesłodkiego synka:) jaką fajną i bujną czuprynkę ma:)
    Oj tyle panów w domu...Ty to masz szczęście:)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję synka! Śliczny jest.
    Zachodziłam tu co jakiś czas z niecierpliwoscią bo uwielbiam Twoje szyciowe wytwory oglądać i brakowało mi Twoich wpisów. Życzę żeby synek łaskawie pozwolił czasem zasiąść do maszyny i bloga :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) bardzo mi miło ...oj bardzo ;-)

      Usuń
  9. Gratuluję :) Śliczny chłopczyk i ta burza włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie i życzę Wam zdrówka i szczęścia♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, bedzie drużyna piłkarska:) Śliczny maluszek, ony się dobrze chował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jędruś jest piękny, gratulacje Mamo czwartego synka :)))), a ja będę babcią małej dziewczynki już niedługo :), no widzisz jak to jest, jedni mają same baby ;), a inni chłopców. Zdrówka dla Maleńkiego chłopaczka i dla dzielnej mamy. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki Jagódko :))) oj to się szykuje wielkie święto u Ciebie i ja życzę wszystkiego dobrego dla Waszej rodzinki , powodzenia , uściski serdeczne ślę ;-)

      Usuń
  13. No! Wreszcie:) Cudowny, gratuluję i kochajcie się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :))) tak ...więcej do szczęścia nie potrzeba ;-)

      Usuń
  14. Gratuluję, życzę zdrówka synusiowi i mamie :)
    fryzurka obłędna, mam więcej włosów niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!!! dobrze i zdrowo niech się chowa!!! Dla Mamusi duża buzia i uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję słodkiego synka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodziak! :) Gratuluję - jak ja dobrze znam to uczucie, kiedy się myśli, że moment porodu nigdy nie przyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Najserdeczniejsze życzenia
    Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
    Ciepła i wielkiej radości,
    Miłych oraz hojnych gości,
    Pod choinką dużo prezentów,
    A w Twoim sercu wiele sentymentów.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ fajnie:) Jędruś słodki! Moja córcia z tego samego roku:) Podobnie mam przerwę w blogowaniu, na razie blog zawiesiłam, bo dzieciaczki wymagają dużo czasu, ale okupionego zawsze radością:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... dzieci to nieopisana radość i wielka przygoda , mam nadzieję że wkrótce uda mi się wszystko pogodzić ;-) Równie serdecznie pozdrawiam i życzę udanego powrotu do blogowania :)))

      Usuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...