środa, 15 maja 2013

* Anielskie PODUSIE nie tylko dla aniołków *

Dzień dobry :)) Mamy  miesiąc obfitujący w uroczystości komunijne . W tym roku nie dotyczy to mnie bezpośrednio .Jednak  dzięki długiemu weekendowi udało mi się odpocząć w pięknych okolicznościach przyrody  i w tym czasie miałam  również przyjemność uczestniczyć w tym jakże wzruszającym wydarzeniu jako ciocia. Długo zastanawiałam się nad prezentem , takim  dodatkiem od serca . Mąż zadecydował ,  że powinnam uszyć poduszkę z aniołkiem . Tak się złożyło , że taką szyłam wcześniej . Więc dzisiaj przedstawiam  premierowe podusie  z  aplikowanymi aniołkami   , nie inaczej  jak w patchworkowej oprawie . Podusia niebieska uszyta dla przeuroczej dorosłej już osóbki - dziękuję za mobilizację dla realizacji projektu i oczywiście pamiętam  o drugiej do kompletu  :) Druga podusia w różowościach uszyta  specjalnie na uroczystość  Komunii Świętej , myślę że będzie oryginalną pamiątką . 
 Dziękuję za  odwiedzinki  szerokim uśmiechem ,do zobaczenia moi drodzy :-)) 











31 komentarzy:

  1. Śliczne obie :) aż buzia się do nich uśmiecha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam równie ciepło;-))

      Usuń
  2. Obie są prześliczne. Duża już jestem, ale chętnie bym je przygarnęła ;)
    Buziaki
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są, taka podusia to marzenie każdej dziewczynki, nawet takiej przed 40- stką :). Super prezent i piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są powalające, piękne :) jestem zawsze zachwycona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju jakie cudne :) Niebieska mnie oczarowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś nie z tej ziemi;-))) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajniaste podusie :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. SŁODKIE ANIOŁY :) ŚWIETNY POMYSŁ I WSPANIAŁA REALIZACJA :)

    POZDRAWIAM I DUŻO ZDRÓWKA ŻYCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak Ty to robisz... ale rzeźbisz tkaniną... cudowne od koncepcji po wykonanie... zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam, po prostu uwielbiam, żałuję, że jestem już dużą dziewczynką, bo moje dzieciństwo z Twoimi poduchami mogłoby być jeszcze bardziej niezapomniane!!! ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ...jak się cieszę , dziękuję , dziękuję :)))

      Usuń
  12. Prawdziwie anielskie podusie♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne ! Rzeczywiście oryginalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne te Twoje podusie :)
    Pozdrawiam, Marta
    P.S. Posiedzę u Ciebie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do rozgoszczenia się :))

      Usuń
  15. Twój patchwork zachwyca bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdziwe cudo!!!jestem pełna zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś po raz pierwszy weszłam na Twój blog, znaleziwszy go przez przypadek - zakochałam się:) Tworzysz tyle cudownych rzeczy
    zazdroszczę Ci bardzo takiej umiejętności szycia:) Uwielbiam patrzeć na patchworkowe narzuty, kocyki - coś pięknego. A z pod
    Twoich rąk to już w ogóle cuda wychodzą:) na pewno będę częstszym gościem u Ciebie. A i może na jesienne wieczory skuszę się popróbować uszyć taką narzutę. Marzy mi się Bożonarodzeniowa narzuta patchworkowa zrobiona przeze mnie;) może uda mi się to spełnić;) zmykam dalej przeglądać Twój blog i zapraszam do siebie:)
    Ps. Inspirujesz kobietko:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe są Twoje poduszki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,kreatywność i perfekcja,tak w skrócie.Słowem piękności.Z przjemnością będę tu zaglądać.Dołączam,pozdrawiam i zapraszam na bloga,Iventi

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, zachwycające i niepowtarzalne. Na pewno będę tu zaglądać. Może coś mnie zainspiruje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Takich to ja jeszcze nie widziałem :) są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...