wtorek, 2 kwietnia 2013

* Lecą SOWY kolorowe *

Witam wszystkich bardzo serdecznie w moich skromnych progach :)) Przede wszystkim  witam nowe twarzyczki - jest mi niezmiernie miło :) a stałych bywalców ściskam ciepło na dzień dobry :)))
 Czaruję wiosnę sowimi poduchami . Tym razem są soczyście kolorowe , uszyte do towarzystwa  dla Marianny , której wcześniej szyłam patchwork z" Sówką Leśną ".
   Podusie sowy są nie tylko wiernymi towarzyszami , ale także powiernikami  księżniczkowych sekretów i mało kto wie, że uwielbiają czytać bajki razem  z dziećmi . Mrużą wtedy jedno oczko i  zasypiają błogo tuląc do snu nasze pociechy .  A trzeba wiedzieć,że sowy drzemiąc czuwają także  nad  baśniowymi snami i żaden   wstrętny potwór nie ma wstępu do krainy snu :) 
  Chcesz mieć sowią poduchę , nie ma nic prostszego napisz a przyleci  razem z wiosną ;-)
  
























25 komentarzy:

  1. Prześliczne sówki - co jedna to ładniejsza!
    Ale te cztery pierwsze są naj!

    OdpowiedzUsuń
  2. och , ależ pracy w to włozyłaś:) piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że wpadłaś z wizytą :)) dziękuję za komplement ;-)

      Usuń
  3. Wiesz ? tak pomyślałam że wchodzę na różne blogi ,ale Twój jest najpiękniejszy - to wszystko przez Twoje patchworki - wszystko co robisz jest bardzo piękne a do sówek aż oczy się śmieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by nie chciał takiej poduchy! Piękna jest! Wszystkie sówki niezwykle urodziwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe sowy, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne sowy!! Zarówno te na podusi jak i te podusie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwona sowa skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też;) I ma takie najbardziej rezolutne spojrzenie;)

      Usuń
  8. Wszystko jest prześliczne i perfekcyjne, jak zawsze. Uwielbiam to co tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie sliczne ,sama bym sie przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne sówki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Szał sowich ciał;) Są cudownie niezmiennie a może nawet i za każdym razem coraz cudowniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją opinię znasz i zdania nie zmienię;-) Sowy cuuudnie energetyczne i radosne!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze jak wpadam do Ciebie, to mi się pyszczek cieszy ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne stado sówek :) Jedna ładniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mnie zauroczyły te Twoje sówki, są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te Twoje patchworkowe poduchy, pozdrawiam,Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Sowki są niesamowicie radosne, pełne energii, wiosenne .... mniam

    OdpowiedzUsuń
  18. Sówki-poduszki są absolutnie doskonałe, podziwiam Twoje SZYCIE :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje candy: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bajer!!!a moja wnusia jeszcze nie ma sówki-taka to babcia nie domyślna.muszę się poprawić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...