piątek, 19 kwietnia 2013

* Księżniczki lubią róż i już *

Różowy  jest najbardziej popularny wśród dziewczęcych deseni . Jedni go uwielbiają  (i ja do nich się zaliczam na chwilę obecną ) , inni szczerze nienawidzą  ( nienawidziłam i Ja , czas przeszły ) . W każdym bądź razie wydaje mi się ,  że każda kobietka choćby najmniejsza różowy okres w życiu miała , taki landrynkowo - cukierkowy . Różowe ściany , pościel , buciki , plecak ...totalny różowy obłęd  :) Jestem ciekawa czy któraś z Was moje drogie za różowym niespecjalnie przepada ?
 Tak więc miłego oglądania , serdeczności ślę :))) 


































22 komentarze:

  1. jakie słodkie i sliczne ! moja córka tez miała etap różu :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i udanego weekendu :))

      Usuń
  3. Królowo Ty moja- tworów różowych. Cuda żeś znowu poczyniła. To pikowanie na kołderce, te motylki, baletnica na scenie. Cuda, cuda, cuda.
    Ja różowy lubię od czasu kiedy moja córcia na swiecie się pojawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) jak ja uwielbiam Twe "Królowo patchworku" :))

      Usuń
  4. Jesteś absolutna królową patchworku.... uwielbiam patrzec na Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ja bardzo lubię kolor różowy , ale jeszcze zależy jaki różowy bo różne są odcienie. Taki delikatny pastelowy jest super szczególnie latem np. w bardzo drobne białe kropki , wzory kwiatowe itd. Jak byłam młoda nosiłam brązy,beże,granat. Teraz lubię pastele. To jeśli chodzi o ubrania. A w dodatkach mieszkaniowych od zawsze króluje u mnie róż i wszelkie pastele - chodzi mi o poduszki,narzuty (patchwork). Dlatego tak lubię do Ciebie zaglądać wszystko jest w moim guście, moje klimaty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimat u Ciebie romantyczny i stylowy - te różyczki , mebelki śliczne . Ja różowości zależnie od nastroju noszę od pasteli po fuksję ;)

      Usuń
  6. ja przpadam za różowym a w połączeniu z błękitem to już bajka!
    Wałeczki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te różowości dla Księżniczek ;-)
    Ale baletnica jest najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak ten róż królewny kochają :)
    piękne prace

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś mi zupełnie te twoje landrynkowe kolory nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie, wzdycham do nich, choć tez lubię ale w dziecięcych pokojach jako dodatki nie kolory przewodnie. Szyjesz cudnie jestem pod wrażeniem ogromnym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, a motylki robiłam ostatnio troszkę podobne jako broszki do opasek dla dziewczynek moich;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. oj jak cieszę że zajrzałam,cudo!!! kochamy z wnuczką różowości!!!ale poduchy to bym aż zjadła!!!przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już jakiś czas się przyglądam i dziękuję za inspirację do działania. Śliczne te różowości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy któraś z tych pięknych rzeczy zostaje u Ciebie?;)
    Twoje pikowanki są niemożliwe, podziwiam je zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam córeczkę Blankę ;) Boskie wszystko!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...