czwartek, 14 marca 2013

* Listonoszka dla baleriny *

Dzień dobry Kochani :))
 Na wstępie jeszcze jedno słówko,  a właściwie fotka  z sowami . Dostałam zdjęcie Marianny  z  sowimi poduchami i tak bardzo mnie urzekło, jest tak radosne , że dzielę się tą moja małą radością  , może przywoła wiosnę , bo jak wszyscy ją tak zaklinamy to może nas  zaskoczy i przyjdzie :-)  





Ostatnio uszyłam także listonoszkę z przeznaczeniem na zajęcia z baletu . Miało być dużo różu , koronek , tasiemek , groszków  i oczywiście w roli głównej   baletnica . Takie piękne baletnice czaruje Blue - Anna  nitką ( i na tym hafcie właśnie się wzoruję)  ... a  właściwie  tylko aplikuję z materiału .  Tak czy siak, motyw za mną przemawia w każdej postaci . Torebka ma regulowany pasek , kieszonkę w środku z haftowanym imieniem i jeszcze saszetkę na spineczki w kształcie bucika baleriny .
     




















Do miłego wiosennego  " zobaczenia "  :)))

17 komentarzy:

  1. Taką listonoszkę to nic tylko tulić, piękna jest i taka dopracowana;-))) Widać szczęście na buzi posiadaczki Twoich dzieł;-)) A wiosna, eh gdzie ty ?? U nas -19....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna "listonoszka", bardzo dziewczęca i stylowa. Perfekcyjnie wykonanie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu.... przeciez to cuda a nie rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jaka cudna! Już słyszę ten okrzyk zachwytu mojej małej Baletnicy! Dobrze, że nie widzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym się tuliła z radością do takich pieknych sówek, choć troszkę starsza jestem od tej slicznej dziewczynki. Torebeczka cudowna w każdym calu. Jesteś genialna ze swoim szyciem i już sobie wyobrażam co to bedzie, jak jednak taka mała królewna sie u Ciebie pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ?? Ja już nie mam odpowiednich słów żeby wyrazić jakie piękne są Twoje wyroby. Listonoszka jest cudna. Ja chętnie nosiłabym ale ...... wiadomo - z kotem ( kociara ze mnie )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja imienni ca, wiec torebkę mogłabym sama nosić hi hi jest taka piękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ale Ty masz talent, podziwiam bez końca. I te pastele, różowości i słodkości.. widać, że dobrze się w nich czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,słodko,uroczo....♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza i słooooodka listonoszka :))) Za każdym razem, gdy zaglądam do Ciebie, mam ochotę znowu być małą dziewczynką..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są Twoje prace, no c u d o w n e!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. poduszki sowy świetne ale baletnica listonoszka - BOMBA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne , aż zazdroszczę tej młodej damie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...