niedziela, 17 lutego 2013

* Podusie patchwork z wróżkami baletnicami *

Dzień dobry Wszystkim moi mili :)) Dzisiaj przy niedzieli mam chwilkę , aby pokazać Wam podusie jakie uszyłam z okazji narodzin dwóch istotek  - Laury i Leny.  Dostałam wytyczne co do kolorów , jedna podusia różowa , druga lawendowo-fioletowa i koniecznie  motyw baletnicy z zasłonkami.Wzór ten cieszy się niezmierną popularnością i często pytacie czy jest z jakiejś bajki ? otóż wzór bardzo mi się spodobał z pewnego obrazka haftowanego i przerobiłam go na szablon aplikacji .
   Cudnej niedzieli i mnóstwa słoneczka na tydzień cały :))) mogłoby wyjrzeć wreszcie  zza chmur .
Ściskam mocno do następnego;-)


















   

22 komentarze:

  1. Jakie piękne, jestem zachwycona tymi podusiami. Po prostu cudo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz takie piękne rzeczy. Czy można je kupować ??Twój Patchwork jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtarzam się powtarzam- ale jesteś mistrzynią.
    Ps. jak Ci się znudzi Twój talent i będziesz szukała rąk, w które możesz go przekazać, to ja zaklepuję ;) i jestem pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. arcydzieło!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, co wpadnę do Ciebie to gubię czas, zachwycam się, przyglądam jaki to CZAR - a potem słowa zapominam w "gębie" bo to co robisz tak ZACHWYCA...
    :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podusie. Każda dziewczynka chciała by taką mieć nawet taka stara jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki te podusie :))).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna podusia, pięknie dopracowana : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda wyprawiasz! jak zwykle jestem zachwycona Twoimi dziełami

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są prześliczne, a w lawendowej się zakochałam! Nieziemskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się tym widokiem...♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie moje Kochane - potraficie osłodzić dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  13. NOOOOO mają tyle uroku, że nie dziwię się że jest na nie taki popyt ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie są te podusie. Zainspirowana Twoją pracą właśnie siedzę nad moimi pierwszymi poduszkami 'trochę patchworkowymi' i strasznie jestem ciekawa jak mi wyjdą :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne, teatralne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są, ten wzor jest wyjatkowy, moje już dociskają nosy do monitora z okrzykami zachwytu, a małż patry na nas dość dziwnie, ale to facet;-))) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne!!! Moja mała Baletnica piszczałaby z zachwytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. SŁODKIE I TAKIE WIOSENNE :) KOLORKI

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne te baletnicowe podusie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...