środa, 6 lutego 2013

* patchwork z leśną SÓWKĄ* i wyniki Candy !

Dzień dobry :)) Chociaż dla pewnej osoby będzie zapewne bardzo dobry :) 
 Nadszedł czas aby ogłosić wyniki Candy  a także pokazać ukończony patchwork z Sówką . 
U nas są ferie i mam w domu wesoły autobus  , bardzo trudno jest mi coś ukończyć , dwoję się i troję dlatego na wstępie wszystkich oczekujących proszę o anielską cierpliwość i z góry dziękuję za wyrozumiałość:))) po stokroć ;)
Dziękuję za tak liczny udział w zabawie , doprawdy jestem aż onieśmielona  komentarzami , choć przyznam że to bardzo  przyjemne . 
      A werdykt brzmi  the winner is .............  Martuchnaj  , serdecznie  gratuluję wygranej i proszę o adres.


Zapraszam jeszcze do obejrzenia gotowego patchworku z leśną Sówką - prawda że pikowanie całkiem zmienia patchwork ?  
 Więcej już nie marudzę - muszę teraz więcej czasu spędzać przy maszynie , bo dojście do komputera w okresie ferii graniczy z  cudem - conajmniej - ściskam  do następnego:))




















52 komentarze:

  1. Buuuu, to nie ja wygrałam... Ale patchwork z sówką i tak uważam za przepiękny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jak Ja się cieszę nie mogę w to uwierzyć !!!
    dziękuję dziękuje dziękuję proszę Tego kawalera uściskać ode mnie moooooocno :)))

    a patchwork cudowny ...
    pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Martuś jak ja ci zazdroszczę!!!!!Ale i szczerze gratuluję;-))

      Usuń
    2. foggia ja o mało nie zemdlałam jak się dowiedziałam o takiej wygranej ... ale się cieszę :D:D:D
      :*

      Usuń
    3. Ja również zazdroszczę i oczywiście gratuluję :)
      Zostaje mi tylko czekać na kolejne candy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak to fajnie jak ktoś się cieszy :)) kawaler Antoś wyściskany ...a podusia już leci do szczęśliwej właścicielki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) pozazdrościć , ja niestetynie rozumiem się z maszyną do szycia :P
    i gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhmm, pobuczę w koncie bo podusia taka cudowna;-))) ALe pocieszę oczy zdjeciami, a ten ostatni patchwork.. wow!!!
    p.s. Czy takie pikowanie to jakiś ścieg maszynowy czy wszystko odrysowujesz.. bo ja zielona jak tabaka w rogu;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pikuję prowadząc narzutę ręką pod maszyną jak mi się zamarzy ... na drugi dzień rąk nie czuję :) ale warto dla samego patrzenia i dotykania :-)

      Usuń
    2. Mhmm, kiedyś u ciebie takie sobie osobiste cudo do dotykania i patrzenia zamówię;-)) Już zakladam słoik;-))
      p.s Zdolna bestia;-)))

      Usuń
    3. Zawsze potrafisz wywołać uśmiech na mojej buzi , jesteś niesamowita ze swoim humorem :)) buziaki ślę :))

      Usuń
  6. Przepiękna! Gratuluję Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ! dziekuję za zabawę
    śliczności szyjesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie wygrałam...
    zbieram szczękę z podłogi nad patchworkiem..

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  10. Oj matulu! Jaka boska. Cudowna. Moja Ty królowo patchworku. Jesteś niesamowita. No tak mi się wszystkie Twoje rzeczy podobają. Ta kołderka to majstersztyk.
    Dziękuję za zabawę. Marcie gratuluję i nie ukrywam, że zazdraszczam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zazdroszczę i gratuluje :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówka jest BOSKA!!!! perfekcyjna iiiii.....w ogóle, brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje!!
    Och marzyłam o niej..

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje zwyciężczyni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i zazdroszczę wygranej sówki boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmienia to mało powiedziane - ono go kształtuje tak naprawdę. CUDNE!!! Stworzyłaś coś pięknego, wow.
    Gratuluję zwycięzcy i dziękuję bardzo za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla szczęściary, a Tobie gratuluję patchworkowego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje zwyciężczyni :) dziękuje za zabawę :)

    A kołdra BOMBASTYCZNA!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kołdra cudna :) Dziękuję za zorganizowanie zabawy i zapraszam do siebie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. SERDECZNIE GRATULUJE DLA ZWYCIĘŻCZYNI :)
    NARZUTKA ,ZRESZTĄ JAK ZAWSZE;),ŚLICZNA:):):) DLA MNIE TO LATO W PEŁNI I SAD PEŁEN SOCZYSTYCH,CZERWONYCH JABŁEK...
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudo!!
    No cudo po prostu.
    Całe szczęście, że komputer zajęty. Teraz dopiero będzie wysyp wspaniałości ;) ^^)
    *♥*

    OdpowiedzUsuń
  22. Patchwork cudowny :) a szczęśliwej wygranej jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna narzuta:) Dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To chyba trzeba boskiej cierpliwosci zeby wykonczyc taka narzute? :-)
    Jest cudna!Taka barwna i do tego z sowa :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Grazyna!

    OdpowiedzUsuń
  25. gRATULUJE ZWYCIĘŻCZYNI :) Aż żal mi dupe ściska :):))
    A narzuta - boskaaaaaaaaaaaa i te dobrane idealnie kolory mnie zachwycają
    pozdrawiam Cię serdecznie
    aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!! Przepięknie wygląda ta narzutka!!! Gratuluję Martuchnaj i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zabawę, Sówka jest rewelacyjna, cudna. Pozdrawiam i zapraszam na mój malutki konkurs

    OdpowiedzUsuń
  28. Wymarzona narzuta... Przecudowna

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!
    Piękna narzuta, rzeczywiście pikowanie zmienia wygląd, na plus oczywiście. Ten patchwork jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marta gratulacje!!! Zazdroszcze ;)

    Narzutka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje wygranej, a narzuta jest piękna - kiedyś chyba sie zgłoszę do ciebie :) ile takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem zachwycona!! jakie ty piękne rzeczy umiesz robić!!! ja też tak chcę!!!!zostaję u Ciebie na zawsze i już...

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudo, diament, co więcej? <3
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje dla zwyciężczyni. Szczęściara!
    NArzutka prześliczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję:)
    A pikowania są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  36. Martuchnaj szczęście nie opuszcza i dalej wygrywa wszystkie candy - szczęściara! :) Patchwork z sówką przepiękny! Podziwiam wykonanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla szczęściary...

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje dla zwyciężczyni:-) A pikowania na poduszeczkach sa śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  39. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...