wtorek, 26 lutego 2013

* Patchwork DIPLO dinozaurowy dla chłopca *

Witam Wszystkich bardzo ciepło :) Dzisiaj prezentuję narzutę dla chłopca - tak dla odmiany . Wiele razy powtarzałam, że w tym temacie nie czuję się pewnie zapewne z tego względu iż w moim domu  przeważa pierwiastek męski 4:1 . Otoczona jestem zdecydowanymi barwami , charakterami , rycerzami ,klockami i wszystkim co szorstkie i konkretne  - więc trudno mi się szyje dla chłopców . Ja chciałabym delikatnie pastelowo , a tu się nie da po prostu :) Chłopiec na szczęście duży jeszcze nie jest ,więc jest kolorowo i z dinozaurami . Nie było pomysłu na narzutę,bo maluszek jeszcze nie ma sprecyzowanych zainteresowań , więc inspiracją był materiał w dinusie . Narzuta jest uszyta tak, aby motywem pasowała  jednocześnie do narzuty dla Marianki - z Mateuszem są rodzeństwem i dzielą razem przestrzeń pełną żywych barw . Jedna  ściana pokoju jest pokryta fototapetą z biedronką w soczystej zieleni - podobna do tej która jest na fotce - stąd biedroneczki na narzucie.


źródło ; pixteria.pl
























  A tak nawiasem mówiąc to często się zastanawiam  dlaczego dla dziewczynek częściej   wybieramy róż , fiolet  rzadziej intensywną zieleń ... o pomarańczowym nie wspomnę - przecież jest mnóstwo jego odcieni bardzo twarzowych - nie pamiętam  czy go używałam do szycia narzuty kiedykolwiek, leży kolorowy nietknięty i patrzy na mnie wesoło i chyba z niego torbę uszyję - bo ja takie folklorystyczne klimaty lubię:)
 I jeszcze zapomniałam o słonecznej żółci przecież jest taka pozytywna i ciepła i radosna :) 
 Powinna być w każdym dziecięcym pokoju . 
  A właśnie , właśnie  ... zostańmy w temacie    toreb  ... wygrałam Candy u Agi   w "Za dużo o słowo"  i dostałam gazetkę z torbami patchworkowymi - już ją przejrzałam od deski do deski aż strony się świecą bo zachwyca ilością kolorów fasonów , dziękuję Ci moja droga z całego serducha - bardzo mnie ucieszyła :-))) Dostałam także dodatkowo materiał i zameczki , więc na pewno się nie zmarnują i coś fajnego wymyślę . 



                                         Ściskam mocno Wszystkich i każdego z osobna :)))                 

25 komentarzy:

  1. śliczny i gartuluje wygranej :) mniejsze dziewczynki wolą chyba róż ;)) a starsze tak jak moja pociecha przerzuciła się na brzoskwinię z zółtym ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za podpowiedź ,trudno się domyślić nie mając małej kobitki w domku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże jak ja uwielbiam takie rzeczy - jesteś bardzo utalentowana - zazdroszczę - Ja tylko mogę popodziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje Patchworki! Naprawdę piękne - staranne, nie kiczowate (a patchworki lubią takie być), ze smakiem. Będę do Ciebie jeszcze zaglądać - bardzo mi się podoba to co robisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita... przecież to więcej niż piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranego candy
    narzuta jest prześliczna i fajnie ma dobrane kolorki :)))

    a z tym różem i fioletem dla dziewczynek to jest tak że chyba małe dziewczynki takie kolory lubią Emila zawsze co różowe pierwsze brała i bierze w łapki :)))

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Teach me Master! Piękna, piękna, piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zdolniacha z Ciebie, szyjesz tak piękne narzuty, tak piękne, że...piękniejszych nie widziałam:)
    Ja też miałam słabość do koloru różowego, może dlatego, że przy chłopcu przez 10 lat kolor ten nie mógł zaistnieć w żadnej postaci, ani w pokoju, ani w zabawkach, ani w ubrankach. Jak rzuciłam się potem na te różowości to już na inne kolory miejsca nie było;)
    Na szczęście jest to kolor przejściowy i właśnie teraz moja od jutra-9 latka ma w większości pomarańcz i zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny :D ile to pracy i cierpliwości trzeba włożyć , żeby takie cudo stworzyć...podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Narzuta jest przepiękna. Szyjesz przecudniaste rzeczy i takie radosne. Od razu człowiekowi robi się weselej na duszy pomimo szrugi panującej na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę się rozpisywać- trwam w zachwycie stale gdy tu u Ciebie goszczę. Jesteś genialna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta narzutka :)) Cuda tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. DOPASOWANE IDEALNIE.ZAPEWNE ŁADNIE SIĘ RAZEM PREZENTUJĄ W POKOIKU :)
    DINUSIE ŚWIETNIE WYSZŁY,A BIEDRONECZKI MAJĄ FAJNE KROPY ;)

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita - to jest piękne!
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest tak piękna i doskonała, że patrzę i wzdycham z podziwem już chyba 10 minut :) Idealna i dla chłopaka, i dla dziewczynki.
    U mnie nie jest tak słodko i kolorowo, ale serdecznie zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta narzutka, kocham biedronki i ta Twoja strasznie mi się podoba.
    Ja w tamtym tygodniu uczyniłam kołderkę pikowaną po raz pierwszy w życiu i tym bardziej podziwiam efekty Twojej pracy :) - to naprawdę trudna sztuka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Biedronki nucą, że maateria tęskni za dziewczynką! Jesteś niesamowita, zestaw dla chłopca po prostu bajeczny!!!!! Ciekawe kiedy pilka nozna się pojawi!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak tęsknię ...no i wydało się , może moje marzenie się spełni niebawem:-)
    Dziękuje , buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam zatem wirtualnie i mocno trzymam kciuki;-)))

      Usuń
  19. Mogę się tylko zachwycać...♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Jak mozna cos u pani zamowic?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wystarczy do mnie napisać maateria2009@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...