środa, 2 stycznia 2013

* Torba z Hello Kitty i literki *

Dzień dobry Wszystkim w Nowym Roku !!!:)) Ma być lepszy , bardziej spokojny i szczęśliwszy bo trzynasty  i tego się trzymajmy :) Przedstawiam dalszy ciąg prezentowych szyjątek . Torba z Hello Kitty  do kompletu z portfelikiem , oczywiście w różach z odrobiną fioletu . W grudniu szyłam także dużo literek - dzisiaj te pasujące kolorystycznie Alicja i Zosia . I jeszcze dopełnieniem  całości jest podusia  z  sówką , którą można było zamówić na Allegro z dedykowanym imieniem .Miłego oglądania  i z tego miejsca dziękuję ślicznie Wszystkim za pamięć , życzenia   i  przemiłe komentarze :)) Uwielbiam je *





























16 komentarzy:

  1. Słodko, kolorowo, dziewczęco, cudownie:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie, po raz kolejny się powtarzam, ale do niczego nie można się przyczepić tylko wzdychać , pozdrawiam piecyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Patusia zakochała by się w tych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze blade ;), znowu będę ochy i achy wypisywać ;). Wiesz, że uwielbiam Twoje cudeńka. Myślę, że bym je rozpoznała w gąszczu innych uszytek. Masz niepowtarzalny, pastelowy i słodziutki styl. Przedmioty dla małych księżniczek. Cuda bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  5. ZDROWIA,SZCZĘŚCIA I SŁODYCZY :)

    WSZYSTKO SŁODKO PASTELOWE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim pięknie dziękuję i równie ciepło pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i stało się , moja Natasia dojrzała dziś tą torebkę i mi głowę suszy.. bo to największa fanka hello kity! Cudnie ci wyszła, bezustannie cię podziwiam za Twoją perfekcję, może kiedyś mnie przyuczysz troszkę tych aplikacji bo mi to za żadne skarby nie wychodzi.. albo marszczy albo faluje..

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kuzynki byłyby zachwycone takimi różowymi torbami ^^ Prześliczne cuda tworzysz. Pewnie to czasochłonne zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Podziwiam Twoje umiejętności i trochę zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle, wszystko dopieszczone i takie gustowne ! Mnie ciągle kuszą literki i chciałabym spróbować uszyć, ale zabieram się , jak sójka za morze :)
    Pozdrawiam zdolną kobietkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w torebie ! Gdybym miała trochę mniej lat na pewno bym sobie taką sprawiła :) Pozdrawiam
    /W

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne,można faktycznie się zakochać w takich cudeńkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. o matuchno ... ledwo tu wlazłam, a już prace Twoje pokochałam !
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale już wiem, ze nie po raz ostatni ! Do obserwowanych Cię dodałam i na paseczku bocznym ulokowałam ... będę mieć Cię na oczku :)
    Cuda tworzysz ... jestem pod ogromnym wrażeniem !
    Pozdrawiam cieplutko i biegnę dalej, pobuszować po stronkach Twoich i oczka nacieszyć :) ... do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace , cudowne kolory, wszystko obłędne i fantastyczne! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam na tego bloga przypadkiem, ale wszystkie prace są cudowne. Szczególnie torba z Kitty. Dobrze, że moja siostrzenica jej nie widzi bo pewnie musiałabym jej taką sprawić... :D Zagoszczę tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusia z sową wymiata !
    cuda tworzysz:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...