sobota, 19 stycznia 2013

* Torba moja własna z szydełkiem w tle *

Dzień dobry wszystkim :) 
Na wstępie witam w moich skromnych progach wszystkich gości i tych którzy są ze mną od niedawna i tych którzy mnie wspierają  od prawie zawsze :)) 
Zima w pełnej krasie skrzy się i bieli i przeszywa tak swym zimnem ,że tym razem i mnie dopadł wirus i całą moją męską gromadkę .
 Dlatego piszę z opóźnieniem , bo jako pielęgniarka poległam i Ja niestety .  Kończę narzutę , a nawet i dwie ...ale póki co pochwalę się torbą uszytą specjalnie dla siebie . Tak się złożyło , że zostały mi na stanie same listonoszki ...a ja miłośniczka przepaścistych toreb jestem , więc postanowiłam, że choćby miało się palić i walić torbę własną mieć muszę. Torba wydawała mi się sama w sobie smutna i naszyłam na nią kilka robionych na szydełku kwiatków . Szydełko lubię , ale większe formy wymagają tyle liczenia i cierpliwości ,że wolę liczyć centymetry jednak chyba miast oczek . Mistrzynią w tym temacie jest moja mama .Właśnie ostatnio dostałam od niej w prezencie pięknie i misternie wykonaną podusię , że szkoda byłoby  jej tutaj nie pokazać . Do kompletu otrzymałam także chodnik taki jaki lubię - bardzo kolorowy - taki misz masz. Sprawdza się w łazience  znakomicie .
Udanego wieczoru i " do miłego zobaczenia " 
Agnieszka




















10 komentarzy:

  1. WOW! Co zdjęcie, to piękniejsza praca! Cudeńka same:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, i ja szydełko bardzo lubię. Mama faktycznie mistrzowsko nim włada. Same śliczności dziś pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest super. Dla mamy wielkie brawa za ten chodnik zwłaszcza. Jest fantastyczny. Podusia urocza a dzięki kwiatuszkom torba nabrała niepowtarzalnego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj trafiłam na Twój blog zupełnie przypadkiem! No i pokochałam Twoje prace! Cudowne to mało powiedziane! Jestem oszołomiona i zachwycona jednocześnie! Razem z córeczkami. Zagościmy u Ciebie na stałe jeżeli pozwolisz! Pozdrawiam cieplutko! Kasia z Wyspy Snów!

    OdpowiedzUsuń
  6. WIOSENNIE SIĘ ZROBŁO:)MAMIE POGRATULOWAĆ,BO UZNANIE SIĘ NALEŻY! CZEKAM NA KOLEJNE PRACE:)POZDRAWIAM I ŻYCZĘ ZDRÓWKA:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ten dywanik :) gratulacje dla mamy. Torba też fajna Ci wyszła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne poduchy :)))
    i torebka także bardzo fajna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka ślicznie wygląda:) Podusie jak marzenie,piękne prace,czekam na nowe♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torba, super zestawienie kolorów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...