środa, 9 stycznia 2013

Moje pierwsze CANDY :)

Słowo się rzekło i z nieopisaną radością  ogłaszam dla wszystkich chętnych moje pierwsze Candy :))
 Zwycięzca otrzyma patchworkową sowią podusię z pomponami . Bardzo się starałam aby była w uniwersalnych stonowanych barwach więc róż z odrobiną zieleni tak romantycznie na pierwszy raz :)




Zapisywać się można do 5 -tego lutego do północy . Wyniki  ogłoszę  6- tego lutego.   
                                                             Zasady są proste .  
1. Zostaw komentarz pod postem -  osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie   adresu email wraz z komentarzem .
2.Będzie mi miło jeżeli dołączysz do grona moich obserwatorów 
3.Proszę o podlinkowanie  banerka  z aktywnym linkiem do mojego bloga . 

                         Wszystkich serdecznie zapraszam i powodzenia życzę :))) 



















134 komentarze:

  1. Ustawiam się z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takiej sowy będzie się cieszyła moja Patusia :) Zapisuję się, a może szczęście dopisze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Matuszko jaka cuuuudna!!! Miło by było gościć ją na naszej rodzinnej kanapie!!!! Buziaki Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. I my i my, wszystkimi 10- cioma łapkami się piszemy . pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę po prostu muszę zapisać się po to CUDO! , już widzę ją na honorowym miejscu u mojej córeczki w pokoju :)
    Pozdrawiam
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak, no jak można się nie zapisać. Gdybym wygrała nikomu bym jej nie oddała. Spałabym na niej jak mała dziewczynka.
    Już lecę do siebie wstawić banerek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cię na http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html
    Możesz tam ogłosić swój konkurs.

    A nagroda jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na sowią poduchę amatorów nie zabraknie;) Chcę i ja:))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna!!! :D piękne prace tworzysz - miło by mi było gdyby jedna trafiła do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko cudne wszystko co tu obejrzałam, a narzutki bajeczne !!! Jak mogłabym się nie zapisać :) :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna poducha w sam raz do pokoju córeczki zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fiu fiu fiu :) CUKIERAS CUDNY , A JAKA KOLEJKA..... CZY MAM JAKIEŚ SZANSE? TRZEBA SPRAWDZIĆ :) CZY SIĘ POSZCZĘŚCI W NOWYM ROKU ;)
    SOWIA PODUCHA UROCZA I SŁODKA-JAK PRZYSTAŁO NA CUKIERECZKA :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. no takiego cuda nie odpuszczę i to w dodatku z moją ukochana sówką ...:)))
    Moje koleżanki mówią na mnie ,,sówkowa pani,, bo ja sfiksowana na punkcie sówek jestem ... wszędzie je widzę :)
    Kochana ... zatem w kolejce się grzecznie ustawiam i na cud w losowaniu czekam !!!
    Jejku ... podusia marzenie !!!
    Cieplutko pozdrawiam i melduję, że banerek już u mnie:
    http://beaartdecor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. to się nazywa coś przepięknego, bajecznego i niebanalnego :) Przepiękna praca i moim marzeniem byłoby taką mieć :)
    Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, cudna sówka, zapisuje się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby nie moje kolory, ale tak pięknie uszyta i taka fajna, że ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam bardzo zdolna kobietkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawiam się w kolejce. Przyszłam do Ciebie za namową Bea - miała nosa, że zakocham się w Twoich pracach. Wygram, nie wygram - najważniejsze, że możemy się poznać :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bannerek powędrował do mnie: fiolety.blogspot.com. Talent podziwiam i ślę cieplutkie pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością staję w kolejce! może będę miała szczęście zostać właścicielką tego cudeńka!!:)Banerek już u mnie widnieje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Również staję grzecznie w kolejce ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.
    mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chcę! ja też staję w kolejce i czekam, dmucham, chucham, ręce zacieram, może uda mi się przechwycić to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podusia śliczności, a do tego z sówką :) moja Miśka na pewno była by szczęśliwa goszcząc ją w swoim pokoiku. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. przesłodka poduszka i ta sówka ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest cudowna :) ustawiam się w kolejce!

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też spróbuję szczęścia, bo podusia taka cudna:) w sam raz do przytulenia podczas poobiedniej drzemki:) oj tak!
    Zaczęłam dopiero co blogować, więc banerka jeszcze wstawiać nie umiem, ale jak się naumiem to nadrobię:) Pozdrawiam.
    nawrosia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow piękna poduszka!!!! Jeśli można to i ja staję w kolejce. Mam nadzieję że się uda!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczności! Ustawiam się w kolejce po romantyczną sówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sówka, chętnie bym ją przygarnęła - może do mnie przyleci :) Ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna pod każdym względem, ustawiam się z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne Candy:) przejrzałam Twojego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem:) cieszę się, że dzięki banerkowi na innym blogu trafiłam do Ciebie:) z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Poducha jest piękna jak wszystkie Twoje prace zresztą. Chętnie się zapisuję i licze na duuużo szczęscia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna, przesłodka, jestem pod wrażeniem! Ustawiam się w kolejce po to cudo! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna , jestem pod wrażeniem marzę takiej i się zgłaszam ! ;) Blog na którym jest banerek to http://ciasteczkowy-twist.blogspot.com/ Obserwuje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam powiadomić o wyróżnieniu Liebster Blog, ale nie wiem czy się w to bawisz wnioskując po tej informacji z motylkami po lewej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie z całego serducha ...ale rzeczywiście jak obok :)

      Usuń
  37. Jest piękna, zapisuję się :) banerek na pasku bocznym na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojeje :) Śliczna sówka a patchwork to w ogóle dla mnie cud miód i malina :) A te kolory ojojoj jak by Zosia ją zobaczyła nie wypuściłaby jej z rąk ;)
    Z przyjemnością poobserwuję i zapraszam do siebie na lalowe cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się:)
    obserwuję i dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. z miłą chęcią ustawiam się w dłuuugiej kolejce :)

    okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Podusia jest przepiękna!
    Staje w kolejce - może mi się poszczęści ;-)
    Baner już jest w pasku bocznym:
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna, bardzo w moim stylu :), uwielbiam te kolory, śliczne zestawiłaś wszystko.
    Oczywiście staję do kolejki.
    http://insideproject8.blogspot.com/
    zapraszam na moje candy na FB
    http://www.facebook.com/pages/Project-8-Monika-Po%C5%BAniak/157037804350922

    OdpowiedzUsuń
  43. Poduszka jest słodka i aż kusi żeby przy niej zasnąć:D
    Zapisuję się na candy i obserwuję, a banerek na blogu:handmadepati.blogspot.com
    Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się zapisuję do zabawy bo podusia jest śliczna :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  46. So sweet, kolory, zawijaski pikowania, pomponiki na lamówce... CUDO!

    Proszę i mnie wciągnąć na listę wielbicielek :))

    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczna :)Widać dużo pracy i serca włożonego w to cudo . Zapisuję się na candy.Zapraszam do siebie : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  48. witam:) podusia prześliczna! Dlatego z miłą chęcią zapiszę się na takie cukieraski!
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, ale śliczna sweet podusia. Z miłą chęcią się zapisuję. :P

    Pozdrawiam i życzę dalszych pomysłów!
    http://jagoodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Podusia jest piękna, urocza i bardzo dziewczęca ;) Ustawiam się z miłą chęcią, w tej jakże dłuuugaśnej kolejce po Cukieraska ;P
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością zapisuję się na candy!

    OdpowiedzUsuń
  52. bloga nie mam, ale z miłą chęcią się zgłoszę :) podusia idealna dla mojej chrześnicy!
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaka śliczna podusia! Chętnie na nią zapoluję:) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna podusia przecudowna więc z przyjemnością i ja wezmę udział w tym candy:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam do kolejki z nadzieją na piękny cukierek http://jasiulowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. A gdybyś to właśnie Ty
    Dziś candy te wygrała
    Sóweczke własnie Ty
    Co wieczór przytulała…

    Chciałabym, chciała
    Chciałabym, chciała

    A gdybyś właśnie Ty
    Podusię dziś dostała
    To co byś powiedziała?
    Czy coś byś przeciw miała ?

    dziękowałabym, dziękowała
    dziękowałabym, dziękowała ...

    Zaglądam tu regularnie, bo lubię cieszyć oczy nowymi pomysłami Pani Agnieszki. Przesyłam słodko-imieninowe życzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak niewiele do szczęścia potrzeba także mi :)) dziękuję pięknie za życzenia :-)

      Usuń
  57. Ogromnie się cieszę,że trafiłam na tego bloga!Będę stałą bywalczynią.
    Poduszka jest przepiękna,idealnie wkomponowałaby się w wystrój mojego pokoju!
    Przy okazji chciałabym złożyć najserdeczniejsze imieninowe życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :) i dziękuję po stokroć :))

      Usuń
  58. Z przyjemnością ustawiam się po tak piękną podusię:)

    OdpowiedzUsuń
  59. cudo:)pięknie by wyglądała na łóżeczku mojej córci:)pozdrawiam serdecznie:)
    du-perelki

    OdpowiedzUsuń
  60. przepiękna w pokój mojej córci by się idealnie wpasowała :))

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  61. Chętnie wezmę udział w zabawie :) http://kamira90.blogspot.com/ banerek wisi ^^ obserwuję jako Peggy Brown


    i uwielbiam sowy :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się :) Boska poduszeczka i czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    http://szydelkowyszal.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  63. Sówka Cudna ;-)
    ustawiam się w kolejce ;-)
    pozdrawiam cieplutko
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudna podusia. ustawiam się w kolejec
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Jaka piękna poducha!!! Staję w kolejce licząc na łut szczęścia. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam może w imieniny mi szczęście dopiszę po taką uroczą podusię
    zapraszam także do siebie
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Boska jest, w łóżeczku mojej 4-miesięcznej córci Milenki pięknie by się prezentowała, dlatego zapisuję się :)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka
    aga.chrapec@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękna podusia :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudna sówka, przepiękna, spróbuję i ja szczęścia w Twojej zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Trafiłam tu przypadkiem , ale myślę że już zostanę na stałe. Uwielbiam takie artystyczne dzieła. Piękna poduszka - cudne kolory. Popatrzyłam też na inne posty. Bardzo piękne rzeczy robisz - masz talent. Oczywiście też ustawię się w kolejce - w lutym mam urodziny - może mi się poszczęści. Serdecznie pozdrawiam - Grażyna.

    OdpowiedzUsuń
  71. witam
    uwielbiam wszelkie poduszki i podusie :)
    zapisuję sie na candy
    mój blog: http://figurettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Boże jakie cudne :)
    Zgłaszam się koniecznie ! :)
    Blog - candy-creator.blogspot.com
    i e-mail jak coś - kinkam22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. no grzechem by było nie spróbować... no grzechem straszliwym :) i z dziką przyjemnością pozwolę siebie zagościć u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Twoja poduszka jest cudna :).

    I jaka dbałość o szczegóły, nawet tył jest super :).

    Zapisuję się i mam wielką nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  75. Aaaa.... niesamowicie, niesamowicie piękna poduszka aż serduszko się raduje ale czy będę tą szczęściarą to się okaże :) ( hihi mam nadzieje że tak)
    Wszystko co tworzysz jest piękne i godne uwagi. Oczywiście przyłączam sie do zabawy. Życzę ogromu sukcesów w tworzeniu tych cudeniek. Pozdrawiam :)
    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Co za precyzyjne wykonanie, jak Ty to robisz ,ze wszystko tak współgra ze sobą . Gratuluje talentu i dopisuje sie do grona >
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  77. ooo jak nas tu dużo... szanse małe ale poduszka tak piękna że i ja się zgłaszam do losowania :))

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak ja to zrobiłam, że jeszcze mnie tu nie ma w tej kolejce? Zupełnie nie wiem! ALe nadrabiam zaległości i banerek umieszczam na bocznym pasku tu: http://zarazona-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja przyłączam sie do zabawy:)Jak ja się cieszę że trafiłam na Twojego bloga dzięki candy:) Cudowności tworzysz a ja też kocham maszynę:) już zapisuję Cię do obserwowanych blogów:) pozdrawiam efffka

    OdpowiedzUsuń
  81. W każdej rzeczy która zrobisz idzie sie zakochać Pozdrawiam :)
    fresa17@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. podziwiam, bardzo piękne rzeczy robisz,
    szyć nie umiem, uczę się szydełkować, bardzo by pasowała podusia do mojego mieszkania które właśnie urządzamy podusia miała by miejsce honorowe i pasowała do kocyka na szydełku mojej produkcji
    pozdrawiam serdecznie
    kocykowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. podusia cud miód, grzechem byłoby nie spróbować 'sięgnąć' po nią :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudo, cudo, w sam raz dla maleńkiej główki mojej Zosi, Pozdrawiam, Kasia, kat-sar@o2.pl
    Strona udostępniona na FB

    OdpowiedzUsuń
  85. udało mi się zostać setnym obserwatorem to może i w rozdaniu mi się poszczęści ;)
    Bannerek jest, zapraszam na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/

    pozdrawiam

    rayla1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ależ piękna ta podusia. Może mi sie uda...

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczna jest podusia, chciałabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Podusia jest prześliczna . Już zostaję obserwatorem Będę tu często zaglądać. Zapraszam na mojego nowego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  89. Genialna! Brak słów. Czekam do 6 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczna podusia , chętnie ją przygarnę...

    OdpowiedzUsuń
  91. Jest świetna !! Muszę ją mieć :** . Zgłaszam się + obserwuje ;))

    Mój blog : http://photodreamsflash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. to i ja się dopiszę :) prześliczne dzieło
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. MMM.... Cudna poducha:):) Marzę o jej wygraniu i licząc na ten cud staję w kolejce:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jest cudowna ! Sowę juz uwielbiam :) Chętnie biore udział w Candy :)
    Mój blog http://nittka81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Jak ta podusia jest boska!!! Zakochałam się w niej! :D Zapisuje się i modlę o wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękna poducha. Ustawiam się , będzie pasowała do pokoju mojej córki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Prześliczna sówka :)
    Biorę udział!
    Banerek wklejony na: http://checkouterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczna!!! Ja też chętnie się zapisuję:-)
    http://norweskieklimaty.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepiękna podusia! Chętnie ją przygarnę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczna poducha, staję w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  101. śpiąc na takiej podusi nie trzeba się bać koszmarów :) przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Urocza podusia, aż grzechem było by nie spróbować!!! A Twój blog zaraz znajdzie się na mojej liście obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się :) banerek i obserwacja jest w odpowiednim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się i obserwuję ;) a banner u mnie na blogu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego walentynkowego candy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  105. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Łiiiii !! :))) ale bym sie potuliła do takiej podusi :)))
    Przepiękna!! ;)))
    Pozdrawiam i obserwuję jako: asiaaa8
    Nie posiadam bloga, a moj mail to: asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .
    Oczywiście bierzemy udział w Twoim Candy 
    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy dołącz do nas .
    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękna podusia z przyjemnością dołączę do zabawy. Jeśli będzie dane mi wygrać podaruje ją bratanicy na pierwsze urodzinki w marcu. Ona uwielbia sowy :D będzie idealnie pasować do jej pokoiku.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale piękna poducha:) Też chcę, więc przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  110. Chcę ją ! :D
    banerek na moim blogu - http://mypolishlife.blogspot.com/
    Obserwuję jako Ewa Ewa
    ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczna poducha. Grzechem byłoby się nie ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczna poducha. Grzechem byłoby się nie ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  113. ustawiam się po cudowną sowią poduszkę, która idealnie wpasuje się w pokój mojej córki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  114. Ruszam do boju :) Już się nie mogę doczekać losowania.
    Zegwnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękna podusia :D zapisuję się i czekam z niecierpliwością na losowanie, mam nadzieję, ze mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  116. cudowna poduszeczka moze wygram dla mojej cory:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Prześliczna podusia, ustawiam się po nią w kolejce i liczę na szczęście :)

    pysia69@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  119. Witaj!
    Jestem tu nowa ale już bardzo zachwycona Twoimi dziełami :)
    Podusia boska, córcia byłaby zachwycona więc spróbuje szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  120. jejciu jak sliczna , ustawiam sie w ogonku :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  121. Sóweczka śliczności! Muszę się ustawić i spróbować szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczna i ja się zapisuję pewnie zamknę kolejkę
    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Podusia przecudowna, więc z wielką chęcią staje w kolejce. Pozdrawiam
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Przecudna, przesłodka w moich ulubionych kolorach! Może wybierze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  125. Nie mam swojego bloga i zapewne udział w candy jest nierealny bo niepełny ale od kilku miesięcy zachwycam się każdą pracą i wyjść z podZiwu nie mogę. Istne cuda!!!! :) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  126. podusia cudowna ! wszystko jest cudowne ! to jest prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo marzę o takiej podusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...