sobota, 15 grudnia 2012

* Wygrałam Candy w Jagodowie :)*

Chciałam podzielić się z Wami moi drodzy szczęściem niebywałym jakie mnie ostatnio spotkało :) Otóż po raz pierwszy wygrałam Candy ...juuuuppi  :)) Z radości skakałam chyba pod sufit , tak ..tak  aż  pod sufit. 
 Wygrałam śliczną szopkę  u  Jagody w JAGODOWIE. Ile pozytywnej energii wyzwala taka zabawa było dla mnie zaskoczeniem przeogromnym i postanowiłam że niedługo i Ja muszę zorganizować Candy ...tak więc niebawem Kochani serdecznie Wszystkich będę miała uprzejmość zaprosić .
   Szopka jest przeurocza i naj ..naj .. najcudowniejsza pod słońcem , bo jest już u mnie i zajmie honorowe miejsce pod choinką . 
  Przedstawiam zdjęcia , wszystko jest bardzo misternie i dokładnie wykonane  - na zdjęciu wszystkiego nie widać , ale szaty postaci mają fakturę materiału , malinki w słoiczkach są maciupeńkie i wszystko jest takie niezwykłe i nie mogę się napatrzeć :) Zachęcam do odwiedzenia Jagodowa , możecie podziwiać wszelkiej maści  lepione różności  z modeliny i niezwykle osobiste Anioły -nigdzie podobnych nie znajdziecie  - zachęcam z całego serducha :) 
 Jeszcze  raz dziękuję pięknie za tak miłą niespodziankę Jagodo i pozdrawiam  Wszystkich mnie odwiedzających ;-)


















   

6 komentarzy:

  1. Śliczności :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne figurki, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. szopka rzeczywiście śliczna Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z Ciebie szcześciara ... piękne rzeczy wygrałaś !
    Moje serdeczne gratki !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jeju jaka sliczna szopka! prawdziwe skarby! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...