niedziela, 23 grudnia 2012

*Hoo,hoo...Merry Christmas patchwork *

Merry Christmas everyone!!! Witam moi drodzy bardzo świątecznie :) Przesyłam życzenia spokoju ,radości i miłości w te święta dla Wszystkich . Niech ten czas będzie czasem spędzonym w ciepłym rodzinnym gronie ,niech każdy znajdzie pod choinką wymarzony prezent choćby najdrobniejszy :) Wszystkiego naj w Nowym Roku i do zobaczenia w styczniu jak mniemam , ściskam zimowo i świątecznie ;-)
Mój świąteczny patchwork , bardzo się nad nim napracowałam ...pikowania nie było końca ,ale zobaczcie jak ślicznie wygląda :)






































16 komentarzy:

  1. Zdrowych i spokojnych Świąt i radości bez końca.
    A patchworki Twoje zachwycające, choineczka jak perełeczka, pikowania misterne, kolory przesłodkie. Pracy co niemiara ale praca niepowtarzalna i przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o patchwork to wiesz, że ja się zachwycam każdym Twoim nieustannie ale tym razem powaliłaś mnie na kolana. Cudo. Kolory, motywy, pikowanie. Rewelacja. Słów brakuje, żeby opisać mój zachwyt.

    No i oczywiście życzę Tobie i Twoim bliskim wspaniałego świątecznego czasu w cudownej atmosferze pełnej dobrych uczuć. Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych i prawdziwie rodzinnych świąt kochana;-))
    p.s. A ja powinnam mieć zakaz wchodzenia tutaj bo te patchworki chodza mi potem długo po głowie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i wzajemnie odnośnie szyjątek :))

      Usuń


  4. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. WESOŁYCH ŚWIĄT :)
    KOMPLECIK APETYCZNY ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim moim Drogim czytelniczkom dziękuję ślicznie za życzenia , buziaki ślę;)

      Usuń
  6. Wesołych spokojnych Świąt !!!
    Ale piękne te Twoje patchworki, szcz.te reniferki mi się podobają ...
    Jako poczatkująca pokraczna krawcowa chylę czoła ...
    A zwykła maszyna to do takiego szycia wystarczy ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę, aby ta 13 była dla nas wszystkich szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. słow mi brakuje na to co zobaczyłam. Życzę ci wszystkiego najlepszego w nowym roku, wszelkiej pomyślności, i oby pomysłów wysypało się co nie miara z jego nastąpieniem. genialnie szyjesz. Pozdrawiam Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  9. O raju!!! Jak ja kocham takie cuda!! Wszystko tak piękne i dopracowane że nie chce się z tąd ruszać :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ bardzo ,bardzo mi miło :)) Cieszę się niezmiernie z nowego gościa , z cieplutkimi pozdrowieniami :))

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Aż oniemiałam z zachwytu! Świetne podusie, ale ta narzuta jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te rzeczy są kwintesencją uroku i dziewczęcości. Jestem zaczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. o matuchno ... jestem oczarowana Twoimi pracami !
    No cudeńka bez dwóch zdań !!! I podusie i narzuta ... wszystko, jakby z bajki żywcem wzięte ! Zdolna z Ciebie kobietka, niezwykle zdolna !!!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...