wtorek, 27 listopada 2012

*Kubuś Puchatek i ferajna *

 Witam moi mili bardzo , bardzo ciepło :))
Prezenty szyją się  w tempie galopującym . Jako pierwsze pozwolę sobie przedstawić  te z motywem Kubusia Puchatka i jego przyjaciół. 
 Malutkie , milutkie podusie -  gdy dostałam zamówienie - pomyślałam pestka ,takie małe  rachu ciachu i już ...i co ..nic z tego :) Najpierw malutkie drobniutkie wycinanie i wyszywanie  , nie wyszło może idealnie, bynajmniej dla mnie ,ale przynajmniej jest tak po misiowemu :) 
 I jeszcze torby na zajęcia dodatkowe z haftowanymi imionami . I jeszcze konia z rzędem temu kto zgadnie  co mnie zaskoczyło i z czym miałam największy dylemat ?:)
 Największym zaskoczeniem okazało się mianowicie  brak / zupełny / po prostu pustka / ani kawałka ...materiału pomarańczowego na Tygryska .Do tej pory uśmiecham się do siebie jak patrzę na te półki pełne różowości, niebieskości i wszystkiego, tylko nie  soczystej tygryskowej pomarańczy  :)
 I czasem się tak zdarza że w akcie desperacji na aplikacje idzie moja garderoba :) pomarańczowy nie jest moim ulubionym kolorem więc poświęciłam nową piżamkę ... Mikołaj zapewne przyniesie mi  nową ...poproszę  RÓŻOWĄ :)    



























I jeszcze pokrowiec na fotelik  , szyty na  odległość na wzór poprzedniego.
 




Buziaki ślę :)

8 komentarzy:

  1. Fantastycznie (jak zawsze). Torba z osiołkiem skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACYJNE PREZENTY :) MUSZĘ BYĆ GRZECZNA ;) TO MOŻE DO MNIE POWĘDRUJE TEN MIKOŁAJ ;) BO UWIELBIAM KUBUSIA I JEGO KOMPANÓW :) A TAK POWAŻNIE-WSZYSTKO ZACHWYCA,SŁODKIE,UROCZE I PRECYZYJNIE WYKONANE:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie i równie serdecznie pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Kubusia! dzieci z pewnością będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazałaś klasę-śliczności, a Kubusiowe postacie rewelacja Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie jest być tutaj z Wami :) dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzecz tworzysz! Bardzo mi się tutaj podoba, dlatego jeśli pozwolisz, to się tutaj rozgoszczę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...