piątek, 5 października 2012

* Teddy bear lavender & chocolate sweet *

No i mamy jesień :) rozkapryszoną  i  kolorową  na pocieszenie , pełną mocnego ciepłego słońca a jednocześnie zauważalnym  jego  coraz to wcześniejszym  zachodzeniem . 
Dłuższe wieczory coraz bliżej   ,  a ja się cieszę  ,bo to oznacza więcej czasu dla mnie :) Może wreszcie szycie nabierze rozpędu  i  podokańczam wszystkie zaległe a obiecane szyjątka  , czyli jestem dobrej myśli .
  Patchwork  przestawiam  też nostalgiczny jak ta jesienna aura . Nie zgadzają się tylko barwy  bo  narzuta jest w  lawendzie z czekoladą lub w śliwce w czekoladzie, jak kto woli . Namawiałam  usilnie Panią Martynę  na odrobinę  delikatnej żółci , kremu może błękitu , niestety  Pani Martyna  opierała się moim sugestiom dzielnie :) nijak nie udało mi się przemycić koloru ...więc jest tak , sami oceńcie :)  Czy misiowi  dobrze w tych fioletach ? taki senny jest chyba , bo to na zimę  już .... ściskam cieplutko ;-)   






















 Na koniec  wklejam apel  BETINKI , którą bardzo cenię i podglądam jej wytworki
 ( link do akcji na jej stronie )   
KOCHANI!!!! Wielka Wielka do Was prośba o zagłosowanie na Leosia w konkursie " dachowca misiąca " Leoś walczy o zapas jedzonka dla siebie. Każdy głos jest na wagę złota. Jeśli możecie zagłosować albo wasi bliscy posiadający konto na FB będziemy bardzo bardzo wdzięczni. Można oddać tylko jeden głos I TO JUŻ TYLKO DZISIAJ!!! Dlatego prosimy o wsparcie :-)

9 komentarzy:

  1. Obiecuję, że kolejna narzutka będzie bardziej kolorowa :)
    Pozdrawiam i dziękuję :)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm....trzymam za słowo , buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna... I ja mam takiego misia dużego już w domu, a jego sweterki i bluzeczki też w misie były rózne takie i mnie sentyment taki złapał! ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, taki wprost do przytulenia. Przy twoich pracach znowu staję sie małą dziewczynką!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna narzutka! Myślę, że dobrze mu w tych barwach i dobrze, że Pani Martyna tak mocno trzymała się swojej wizji :) Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się , mnie też się bardzo podoba tylko myślałam że wyszedł taki smutny , a tu okazuje się że miś jest misiowy w klimacie lawendowym , dziękuję moje drogie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość jest cudowna. Prześlicznie szyjesz, te przeszycia, pikowanki i różne takie na których się nie znam, ale wiem że mnie zachwycają:) Kolorystycznie mi się podoba, wszystko doskonale dopasowane, a że mało kolorów to już jak kto lubi:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...