poniedziałek, 17 września 2012

* Tildowe podusie kwiatuszkowe*

Otrzymałam śliczne zdjęcia moich  poduszek i  muszę  się   nimi z Wami  podzielić  koniecznie.
 Cudownie  jest dostać garść wzruszających i  ciepłych słów w podziękowaniu  za  moją  pracę .
 Cudownie  jest  również poznawać tak  wiele  wspaniałych i otwartych mam  i  dzieciaczków .
 Kiedyś, na początku  mojej  szyciowej  patchworkowej drogi  usłyszałam :
"Narzuta jest niesamowita .Położyła na kolana nawet moją rodzicielkę ,która okres dzieciństwa ma już daaawno  za sobą.Córka piszczała i skakała .Obawiam się ,że nie będę mogła jej uprać nawet w 30 stopniach ,bo mi jej  zwyczajnie nie odda ;p
Kiedyś ktoś powiedział że warto mieć przed oczami coś pięknego ... Od teraz moja 8latka ma to codziennie "

  Wszystkie  takie  chwile i zdjęcia skrzętnie przechowuję  i wierzcie lub nie dla takich właśnie gestów warto szyć po nocach i całymi dniami  i kłuć sobie paluchy  igłami :))
 A  teraz  przedstawiam już  małą  Lenkę  i z tego miejsca ślę dla wszystkich  "moich"  dzieciaczków  wielkie  buziaki :-))))))
















  " Do miłego" i dzięki piękne za wizytę  :))

9 komentarzy:

  1. jestem już sama mamą, ale jak oglądam twoje śliczności to sama chciałabym je mieć!!!! Nie jestem ani odrobinkę zdiwiona, ze twoje prace wywołują taką radość!! A Lenka widać, e wniebowzięta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją klawiaturą zajął się mój synek i teraz "z" nie zawsze się wybija. Przepraszam za literówki

      Usuń
    2. No to teraz będę się rumienić jak jabłka w sadzie :)) dziękuję ...a literówki mi nie straszne , sama wiem jak to jest ( zablokowałam sobie w ten sposób konto w banku...ups ...kochane dzieciaki :)

      Usuń
  2. Cudowne podusie, przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE PODUSIE :) SAMA MAM DWIE PODOBNE (ZALICYTOWANE JAKIŚ CZAS TEMU NA ALLEGRO) W SUMIE MIAŁAM ;) HAHA BO MOJA CÓRKA JAKOŚ TAK SIĘ DO NICH "PRZYZWYCZAIŁA" HAHA POZDRAWIAM:) I WIELU NOWYCH POMYSŁÓW ŻYCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie!
    Bardzo się cieszę że mnie odwiedziłaś, w ten sposób mogłam trafić do Twojej podusiowej krainy, z czego bardzo bardzo się cieszę. Milutko i przytulnie tu u Ciebie, dlatego jeśli pozwolisz zostanę tu na dłużej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się niezmiernie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, śliczne te poduszki i bardzo ozdobne. Dodają mnóstwo uroku. Marzy mi się właśnie taka jedna kwiatowa poducha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mała śmieszka zdjecia cudne i te poduchy cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...