czwartek, 27 września 2012

* SÓWKI trzy w natarciu *

Witam moi drodzy :)) spieszę się  coraz bardziej  i bardziej , a im bardziej się spieszę tym wolniej mi wychodzi . Byłam pewna że rok szkolny pozwoli mi odsapnąć troszkę od dzieci  i zająć się więcej twórczym szyciem . Nic bardziej mylnego :) Lekcje , zajęcia dodatkowe , basen  ... i   mnóstwo maaaamo  i już byłam bliska obłędu -  no powiedzmy - troszkę przesadziłam :)
 Jednak  udało mi się skończyć  moje sowy  latające i patchwork z sowami i jeszcze zasłonki .
Dzisiaj nadleciały sówki  a niebawem dostanę  śliczne zdjęcia patchworku i reszty . Pozdrawiam gorąco wszystkich mnie czytających  i oglądających :)




















9 komentarzy:

  1. Sowy sa genialne, takie radosne i perfekcyjnie odszyte!!! Ja tez myślałam, ze z jednym brzdącem w domu dam radę więcej, nic bardziej mylnego, jest bardziej absorbujący niż trzech, a po powrocie córek ze szkoły całe popołudnie zapełnione edukacyjnie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowy przecudnej urody. Kolory, forma genialne. Oj wiem coś na temat wolnego czasu przy uczniakach ;), niby powinno być go wiecej ale to tylko złudne nastawienie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. SOWIE PODUSIE REWELACYJNE! POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę i tu Cie zaskoczę :))) Mimo, że mam jakąś "alergię" na sowy, może dlatego, że poczułam w pewnym momencie ich przesyt :) To te bym zjadła, przytuliła I zawsze mnie porusza jak niekonwencjonalnie i cudnie radzisz sobie z "oklepanym" tematem!!!
    I uwierz, że pod tymi słowami to kryje się podziw, emocja i zaskoczenie i radocha!!! Bije brawo!!!!!! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha:))no to teraz Wasze komentarze będę trzymać pod poduchą i powtarzać codziennie jak mantrę ...dziękuję moi mili :)))))))))

      Usuń
    2. My tylko mówimy szczerą prawdę, bo talent masz ogromny, a pomysły mhmm chylę czola!!!!!

      Usuń
  5. O matulu, jakie sowy! WoW! Udały Ci się, nie ma co. Ja z kolei nie mam przesytu bo dopiero na blogach odkryłam sowy i jestem nimi zauroczona. Abslutnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sówki sa urocze ... takie dzieczece pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...