niedziela, 2 września 2012

* Poducha z konikiem i balet wciąż na topie *

W pracowni powstały  dwie  poduchy . Większe - na  wkłady  50X 60cm  . Jedna , bardzo  popularna - niezmiennie  baletowa  , a  druga  z  konikiem .  Już niebawem pojedzie  do  swojej  nowej właścicielki.













I  jeszcze  mam  przyjemność  przedstawić Wam  kogoś .
  Otóż - nie  tak  całkiem  dawno , pojawił  się  u  Nas  w  domu  mały  KTOŚ  , nowy  domownik    .
Moje dzieci  chciały  zatrzymać wszystkie  kociaki , Ja   jednak wiem  jak  duża to  odpowiedzialność  i  na  szczęście udało mi  się znaleźć  dla nich nowy domek .
  Zatrzymaliśmy  jednak  jedno  maleństwo ,  jest  to  już nasza czwarta kotka :)! i  kochamy  je  wszystkie.
Jest  bardzo ułożona i  grzeczna , a przez  to  że była  taka maleńka ma na imię Pestka .
Już podbiła nasze  serca  :))) mam  nadzieję że  podbije  i Wasze .
  Cudnej  niedzieli  i miłego oglądania , i  jeszcze  raz  bardzo dziękuję za odwiedziny  :))))  







                   

11 komentarzy:

  1. MOJA CÓRKA WŁAŚNIE MNIE UŚWIADOMIŁA,ŻE...TO NIE JEST BALETNICA-TO WRÓŻKA-ZĘBUSZKA ;)PODUSZECZKI ŚLICZNE. KOCIACZEK UROCZY :) SŁODZIAK TAKI :)POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może być że to wróżka zębuszka :)) wszystko możliwe :) pozdrawiam równie ciepło i dziękuję za tak przemiłe towarzystwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki sa przepiękne, podziwiam cię za cierpliwość, perfekcjonizm no i talent rzecz jasna!!!! Jesteś niesamowita!! A koty kocham, mam jedną ale ulubiona przez wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniam podziw ... do Twych Tildowych piękności to cierpliwości nie mam wcale ... pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. piękne po prostu niebywale, Czy przyjmujesz zamówienia, czy szyjesz tylko dla swoich dzieci? Pozdrawiam cieplutko Piecyk.
    Zapraszam cię przy okazji do mojego świata. i na zabawę candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i za za zaproszenie !:)) Szyję dla wszystkich dzieci ... serdecznie zapraszam na @ pozdrowienia ślę także cieplutkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne uszytki.
    Kotek śliczny, uwielbiam koty, sama żyję z trzema :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta poducha z baletnicą jest fantastyczna, ja z zasady mam pomysł i nie potrafię go zrealizować do końca, piękne poduchy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiciunia wzruszająca, ale BALET to mnie porwał! Nie wiem, czy bym zasnęła na takiej podusi, bo rwała by mnie nieustannie do tańca!!! CUDNA

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie poduszki niezwykle urocze. Nie mogę się napatrzeć. Tak jak i na tego uroczego, małego szkraba, widać, że będzie z niego niezły łobuziak:) Małe kotki są takie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...