czwartek, 16 sierpnia 2012

* Pokrowce na letni balkon i worek dla przedszkolaka*

  Dzień  dobry  wszystkim :)) 
  Przedstawiam  dzisiaj  pokrowce  , które  najpierw  miały  być  na  wiosenny  balkon  ...ale  ostatecznie  udało  mi  się   je  ukończyć w  połowie  lata :) no  cóż   ..najważniejsze  że  są  takie  jakie  miały  być  ostatecznie . 
 Bo  z projektami  to  nieraz  bywa tak  że  plany  sobie  a  wyobrażenie  sobie  i  efekt  też  sobie . Nie  zawsze  ma  być  tak  jak  Ja  to  sobie  wyobrażam  ,  często  muszę  sobie  stworzyć w  głowie   wizję  czego  pragnie  dana  osoba  ...  bywa  trudno  i śmiesznie  i  na  szczęście  zawsze wychodzi piknie :) 
                         Meble  ogrodowe  na  które  zostały  uszyte  pokrowce:


Zdjęć  niestety  plenerowych   nie  mam  ...  fotki zrobione  przeze mnie ;        









  


                     A  przy  okazji  uszyłam  worek  dla  przedszkolaka  z  motywem  piłki w  chłopięcych  niebieskościach .    



3 komentarze:

  1. ŁADNY KOMPLECIK :)
    SEZON NA WORKI DLA PRZEDSZKOLAKÓW ;) SIĘ PEWNIE JUŻ NA DOBRE ROZPOCZĄŁ :)

    POZDRAWIAM,
    MONIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak sezon przedszkolny i szkolny za pasem , będzie się działo nie tylko przy maszynie , ściskam serdecznie po stokroć :-)

      Usuń
  2. :)POZDRAWIAM I CZEKAM NA NOWE CUDEŃKA;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...