wtorek, 26 czerwca 2012

* SUKIENKA * w haftowane motywy kwiatowe

   Witam  bardzo  serdecznie  moi drodzy :))
 Ubrania  szyję  rzadko  .... bo  nie  wystarcza  mi  na  to  czasu  ...
 a  że   mam  typowy  rozmiar  40 -42 dla Polki więc  kłopotu  z  ubraniami  nie  mam  a  raczej z ich  kupnem .  Inaczej rzecz  ma  się  z  renowacją  lub  przystosowaniem  garderoby  do " noszenia " .
Bardzo  lubię  jak  wszystko  leży  tak  jak  powinno ,  nie  uwiera  nigdzie  i  spełnia  estetyczną  funkcję .
 No  i  żeby  pasowało  mi  do  charakteru  i  jeszcze  kilka  tam  cech  spełniać musi.
   W  kiecce muszę  się  dobrze  czuć    , inaczej  będzie  wisieć  na wieszaku . Dla siebie   przeróbki  robię  od  ręki .  
 W   międzyczasie   poczytując  inne  krawieckie  blogi   znam  znaczenie  półki  pełnej  rzeczy  do  przerobienia ...otóż i  u mnie  takowa  półka  jest ...a co :)
    Tym  razem   zgłosiła  się  do  mnie  moja  ukochana  sister  ....help  siostra ...help...znajdź dla mnie czas. Sukienka  RESERVED  bombka  , założona  raz i  przez  nieszczęście wyplamiona  olejem ...ojć :(
Ponieważ  plamy  całkiem  zejść  nie  chciały  .... więc  poprosiła  mnie o pomoc . Najpierw  miałam  wizję  aplikacji  z  udziałem   tiulu  w  kolorze chabrowym . Jednak  pomyślałam  ,  że  chyba  tiul  raczej  nadaje  się  bardziej  dla  lalek .   Więc  jedynym  wyjściem  z  sytuacji  moim  zdaniem  był  haft .
Sukienka  została  wyhaftowana  w  motywy  kwiatowe . Teraz  wygląda  nietuzinkowo  i  na  pewno  nikt  takiej  mieć  nie będzie :)
  Zapraszam  do  obejrzenia :)






    Musiałam  wypruć podszewkę  ( całkiem  się  nie  dało , bo  z  tyłu  jest  zamek ... a  zamków  nie  lubię  wszywać ...  tych  krytych   )  więc  z  materiałem  trochę  się  nagimnastykowałam ,  ale  warto było :)  




  I   moja   modelka  w  sukience :))))))))))))))))







   Do  miłego  zobaczenia :)))) 
              

4 komentarze:

  1. wow świetnie...ale zazdroszczę hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hafciarka przydatna rzecz ... chociaż ręczny haft jest piękniejszy ...mam porównanie :)

      Usuń
  2. Prześliczny haft :) Ja umiem tylko ręcznie, maszyny bym się bała :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...