poniedziałek, 7 maja 2012

"I love ballet " PATCHWORK


Witam ... jakże   serdecznie  i  ciepło  :) Ostatnio  podstępne  wirusy  wyłączyły  mnie  z  szycia  na  czas  długi . Nie  tylko  mnie, ale  i  moja  rodzinę .A  zaczęło  się  niewinnie od  wiosennej  niedzielnej  rowerowej  wycieczki .  Bo  mam  wiele  pasji  i  rower  właśnie  do  nich  należy  także .  Zbyt  szybko  zachłysnęłam  się  wiosennym słoneczkiem   i  tym  razem   ruch  nie  wyszedł  mi  na  zdrowie  ...  więc  bardzo się  cieszę  , że  już   jestem  i  mogę   przedstawić  nowo  powstałe  "szyjątka ".  


 Mamo,  mamo , bo  ja  kocham  balet  i  księżniczką  chcę  zostać  też  :) 
Maj  zapowiada  się  miesiącem baletu   ...  przedstawiam  narzutę  inspirowaną  baletem  a  na  obecną  chwilę  realizuję  też  projekt  baletowy ,  który  pokażę  już  wkrótce .


 Narzuta  została  uszyta  dla   Julii  . Julcia  posiadała  już  podusię  z  mojej  pracowni  .    


Na  urodziny  została  uszyta  do  kompletu  narzuta .  Bardzo   jest  miło  realizować  kolejne  projekty  dla  tych  samych dzieciaczków .
Daje   wiele  satysfakcji  także  to  ,  że  mnie  doceniacie  i  o  mnie  nie  zapominacie 
  i  jest mi  tym  milej  że  chętnie   wracacie ....podziękowania  z  całego  serducha  :)))  












    
   .    

1 komentarz:

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...