środa, 28 marca 2012

~~Motyw * SARY KAY * kołderka do łóżeczka ~~

    Tym  razem  modne  tej  wiosny  pastele  .  Całkiem  przypadkiem  wpasowałam  się  w  nowe  trendy   .
  Bo  kolorystyka  została  ustalona  z  mamą  mającego  pojawić  się  maluszka .  Róże ,  seledyn  i  biel .
  Motywem  przewodnim  postać  kultowej  i  niezapomnianej *  SARY  KAY  *  .  Sama   wspominam  z  wielkim  sentymentem  pościel  z    SARĄ  i  zachodzę  w  głowę  skądinąd  miała  ją  moja  mama   ,  bo w  tych  czasach nie  było  raczej  niczego  co  wiązało się z  kolorem  i  musiałam  nadrabiać  wyobraźnią :)
  W  każdym  bądź  razie  w  wydaniu patchworkowym jest  urocza  .  W  tej  kolorystyce  udało  mi się  uszyć  jeszcze  podusie  z  rozpędu  , które  można  nabyć  na  Allegro .  Oczywiście  więcej  zdjęć w  galerii Picasy.  
  Serdecznie  zapraszam  i  pięknie  dziękuję   za   pozostawione  słowo  ...  kłaniam  się   do  następnego :-)      






                                                             



















      

2 komentarze:

  1. Bardzo piękna i dopracowana kołderka..... Wpisuję swój komentarz, bo praca naprawdę zasługuje na uznanie. BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dziewczynka też bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...