środa, 29 lutego 2012

Więcej i więcej , bo chcieć to móc :)

  Witam     na  wstępie  bardzo   bardzo  ciepło :)
  Poświęciłam  weekend ,  aby  nadgonić  pracę  i  uszyłam podusie do  galerii . ... a  terminy gonią ...
  lecz  wiem że moje  kochane anioły  w  postaci  Pań   Ann ,  Joann ,  Ag są  bardzo  wyrozumiałe  dla  mnie  i  szeroko  się  uśmiecham  w  tej  chwili ....  serdeczności:))       
 Dodam  tylko  że jestem w   Art Maginarium   dla  wszystkich  bardzo  niecierpliwych  i  chcących  nabyć  coś  już ,  od  ręki , a nie  mających  zapędów  współtworzenia  razem  ze  mną swoich  wymarzonych  dzieł  małych  do  swych  domostw.  












***
     

1 komentarz:

  1. Śliczne poduszki, zwłaszcza ta z sówką mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...