piątek, 10 lutego 2012

*TILDOWY KRÓLIK w dużym rozmiarze *

Huhu... ha   ... nasza  zima  zła .  Oj  bardzo  jest  zła  . U  mnie  w  pracowni  rano  jest  0 stopni  i  nie  wiem  co  mam  najpierw  ogrzać  siebie  czy  maszynę  żeby  zechciała  szyć . 
 Ale  na  poważnie  to dzień   dobry  wszystkim  moi  Kochani 
  i  dziękuję  na  wstępie  za  uznanie  i  miłe  słowa :)
  A  szyje  się  tej  zimy  rzeczywiście  wolniej  popijając  ciepłą  miętową  herbatkę  .
  Tym  razem  przedstawiam  Tildowego   królika    w  bardzo  dużym  rozmiarze  .  Został  uszyty  na  prezent  urodzinowy  także  . Ma   prawie 100  cm  i  jest  wieeeelki .  Mój  synek  ma  5,5  roku  dla porównania .
Wiele  przy  króliczku  frajdy  miałam  ,  nie  powiem  i  wyszedł  uroczy .  Taki  towarzysz  na  dobre  i złe:)           
                












***





***


2 komentarze:

  1. Dopiero trafiłam tu na bloga przez Deccorię ale fantastyczny synek i kr óliczek już udę buszować po blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje córki też zarzyczyły sobie takiego wielkoluda na Wielkanoc, wybieram sie zatem na wycieczkę do pktu xero!!
    A pani prace cudowne ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...