poniedziałek, 23 stycznia 2012

* Land of fairies * PATCHWORK

 Witam  cieplutko  wszystkich  obserwujących :)
Przedstawiam  moje  najnowsze  dzieło  . Duży  patchwork  ,  oczywiście  w  różowościach  ,  do  tego  zasłony  , podusie , poduszki  na  krzesełko   obrotowe  i  lala  do  przytulania  i  kochania . 
  Patchwork  miał  być  taką   krainą  wróżek  i  elfów  .  Troszkę  zaczarowaną  i  tajemniczą .  
 Wykorzystałam  przede  wszystkim  bawełny  ,ale  na  aplikację  grubszą satynę   z połyskiem dla  lepszego  efektu . Każda  aplikacja  naszywana  ściegiem  satynowym  ,  później  dodatkowo  przepikowana , każda  z  osobna .  Dopełnieniem  całości  jest  gęste  pikowanie . Bawełna  jest  lekko  satynowana  co  dodaje  patchworkowi  uroku  ,  w  rzeczywistości  ma  fajną  poświatę ,  bo  lekko  się    mieni  w  świetle . 
Zapraszam  do  oglądania :)









































 Oczywiście  wszystkie  zdjęcia  można  obejrzeć  w  moim  albumie .
Do  "miłego zobaczenia "  z  pozdrowieniami ;-)
    
              

4 komentarze:

  1. Wiadomo, jak nasza czarodziejka znika na dłużej to znaczy, że gdzieś w zaciszu domowym zajmuje się czymś niecodziennym i zamiast różdżką igiełką czaruje....... Z tej magii powstają rzeczy tak cudowne, iż ciągle żałuję - czemu to ja nie mogę już być małą dziewczynką..... Uwielbiam Pani czary.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie, jestem zachwycona twoimi rękodziełami. Tworzysz cuda, jak marzenie. Urzekły mnie te zasłonki, czy byłaby możliwość żebyś uszyła je dla moich córeczek i jaka byłaby cena? Długość z pewnością 160 cm a szerokość hm, nie wiem okno jest duże 3 skrzydłowe. Pooglądam jeszcze sobie, może zamówienie byłoby większe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace są przepiękne ! Budzą mój niekłamany zachwyt. A przecież są tak pracochłonne ! Dziękuję i za to, że stanowią inspirację i dla mnie. Sama szyję amatorsko od 20 już lat ( niestety nie mam już tyle czasu co kiedyś, bo tak samo jak Ty uwielbiam to robić) a właśnie teraz postanowiłam kupić narzutę do pokoju córeczki. Jednak po przejrzeniu tych prac sama zabieram się do pracy. Do przeprowadzki jeszcze 3 miesiące mam nadzieję, że się uda :() Jak nie to zawsze mogę zajrzeć na allegro na Twoją stronę ;) Dziękuję za linki do sklepów, na pewno się przydadzą, zresztą już tam zaglądam ;) Serdecznie pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...