środa, 18 stycznia 2012

* Lala balerina dla Oliwki *





   Nowy  Rok  ,  nowe  projekty , głowa  pełna nowych  pomysłów .
 Pierwsza  połowa  stycznia  to  nowy  bardzo  duży projekt .  Jeszcze   nie  przygotowałam  wszystkich  fotek  ,  paczka  jutro  trafi  do  właścicielki ,  ale  mogę  na  początek  pokazać  lalę .
  Lala  balerina  jak  inne  .  A  jednak  nie  ...  każda   jest szyta  dla  konkretnej  dziewczynki  i  każda  ma  inny  charakter .  Inne  cudności  które  uszyłam  do  kompletu  pokażę   wkrótce .






                                                                    




      Mój    zmęczony  pomocnik ,  strasznie  się  rozleniwił  . Fredzia  jest  pierwsza  do  materiałów  i  nożyczek  ,  muszę  bardzo  uważać  jak  kroję  przy  niej  tkaninki  ,  bo jest  szybka  jak  błyskawica  .  A  później  wyczerpana  pada   na  nos .    Ma  dwie  zmienniczki (  interesują  się  wyłącznie  maszyną ) ... 
a  ja  i  tak  zostaję  sama  , wiadomo  żmudna  robota  dla  mnie :)






*





*





    

2 komentarze:

  1. Znalazłam Cię na Allegro... nie mogę się napatrzeć na Twoje prace...są cudne, prześliczne.....niepowtarzalne....masz wielki talent...
    Pozdrawiam i życzę wielu niesamowitych projektów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję , miło że ktoś docenia moje szyciowe wytwory , z cieplutkimi pozdrowieniami :)))

      Usuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...