poniedziałek, 10 października 2011

Witam serdecznie :)






Jestem  jedną  z  tak  bardzo  licznych  mam  ,  które  szyją  i   fascynują  się patchworkiem . Postanowiłam  i  Ja  podzielić  się  moimi  małymi  i większymi formami .  Szyję  przede  wszystkim  dla  dzieci ,  bo  to  ich  rozpromieniony  uśmiech  przynosi  mi  najwięcej  satysfakcji . 
Zachęcam  do  oglądania  -  będę  się  dzielić   swoimi  nowymi  projektami  , 
 dla  których  niejednokrotnie   inspiracją  jest  internet  -  w przypadku  patchworku  wystarczy  obrazek  i  zabawa  gwarantowana   ,  oczywiście  dla  mnie  frajda  największa   :)
Bo  tak  jak  wielu  nie  traktuję  mojej  twórczości  jak  pracy  tylko  raczej  odskoczni  od  niej .
  Na  początek    makatka  uszyta dla  małej  Gosieńki z  motywami  baletnic  -  takie  motywy  baletnic  widziałam wcześniej  ale  haftowane , 
 Ja  zastosowałam   baletnice  w  formie  aplikacji i  wkomponowałam  w  patchwork  .  
Najważniejsze  , że  obdarowana  zadowolona :)        


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...