czwartek, 20 października 2011

* patchwork GUZIKOWY zawrót głowy z MIFFY *

Następna  porcja  różowości  :)  Jako że   w  moim  domku  rządzą    chłopcy    nie  ma  koloru  PINK .  Ja  jako  dojrzała  kobitka też  w  róż  od  stóp do  głów  ubrać  się  nie  mogę.  Dlatego  z  różami  szaleję  w  szyciu .            








 Patchwork  z   lubianą   przez  dziewczynki  MIFFY . Postanowiłam  pofantazjować przy  pikowaniu    i tło  pierwszy  raz  przepikowałam  w  ozdobne  motywy , ni  to  roślinne ,  takie  esy  floresy .
  Ramkę  też przepikowałam   w  zawijaski  .  Cała  narzuta  jest  usiana kwiatkami  z  guziczkami .  Narzuta  jest  niewielka , na  łóżeczko  więc chciałam  aby  była  nie  tylko  kolorowa ,  ale  również  w  dotyku  fakturze  zróżnicowana  ,  dzieci  to  uwielbiają -  ja  zresztą  też  lubię  wszystko  dotykać,  a  co  dopiero  takie  małe  bobo.  W  następnym  poście  pokażę  jak  robię  takie  kwiatuszki  (  jest  może  wiele  sposobów  ,  ale  każdy  ma  zapewne   własny ,wypróbowany).             













 Narzuta  będzie  dostępna  na  Allegro.  Oczywiście  serdecznie  ZAPRASZAM .

3 komentarze:

  1. Jakie piękne..... Myślę, że każda dziewczynka chciałaby taką narzutkę... Kwiatuszki, frędzelki, po prostu CUDO....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , miło mi bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...