środa, 12 października 2011

*Patchwork dla Mani w stylu RETRO *

   Napisała  do  mnie  mama  małej  Marysi  z  prośbą o  uszycie patchworku  i  poduszek  pasujących  do  wystroju   pokoiku  i   do  małego  białego  łóżeczka .  Kolory  miały  być  stonowane  -  szarości  ,brązy  i róże . Przyznam  szczerze  , że  trochę  się  ich  obawiałam  ,  bardzo  lubię  żywe  kolory  . 
 I  niepotrzebnie  chyba  ,  bo  w  zestawieniu  z  różem   jest  nowocześnie  i  zarazem  klasycznie ,
bardzo  energicznie  i  harmonijnie .        
  I  oto  efekt .... wyszło  przesłodko ,  chyba :)   






Tutaj  w pracowni  ,  jeszcze  tylko  detale ...






























                            Wszystkie  moje  dotychczasowe  prace  można obejrzeć    -       moja GALERIA   
   Serdecznie  Zapraszam :)
        

2 komentarze:

  1. Czarodziejka z duszą artystki.....

    Jestem od dawna wielbicielką Pani prac i nawet kilka mam u siebie w domu. Cieszę się, że zdecydowała się Pani założyć blog - będzie można je tutaj podziwiać. Poduchy są niesamowite i ta z kapeluszem i z pantofelkami: wykonane z dbałością o każdy szczegół i pięknie dobrane kolory. Widać, że wkłada Pani w swoje prace wiele serca ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, cieszę się , że mnie odwiedzacie i wspieracie Kochani :) miód na duszę - dziękuję i cieplutko pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie moi mili za pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...